Βλέπω μήνυμα σφάλματος στην τηλεόραση όταν προσπαθώ να κάνω cast από το smartphone/tablet. Τι κάνω;


Έκδοση Chromecast

Βεβαιώσου πως η συσκευή που προβάλεις το cast, έχει εγκατεστημένη την πιο πρόσφατη έκδοση Chromecast.

Χρήσιμη συμβουλή

Ενδέχεται να έχεις προηγούμενη έκδοση Chromecast, ακόμη κι αν έχεις ενεργοποιημένη την "Αυτόματη Ενημέρωση Εφαρμογών".

Ενημέρωση Chromecast

  1. Άνοιξε την εφαρμογή Play Store
  2. Από το μενού επίλεξε το "Οι εφαρμογές μου"
  3. Πάτησε στο "Ανανέωση όλων των εφαρμογών"
  4. Μετά την ενημέρωση, επανεκκίνησε τη συσκευή που έχεις συνδεδεμένη στην τηλεόραση (τηλεόραση, TV box, συσκευή Chromecast κ.α.)
  5. Ξεκίνα εκ νέου τη λειτουργία cast από το smartphone και το WIND VISION app επιλέγοντας το πρόγραμμα που θέλεις
Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;