Βλέπω μήνυμα ότι δεν υπάρχει σήμα


Επιβεβαίωση σύνδεσης HDMI

Βεβαιώσου ότι έχεις:

  • Συνδέσει το καλώδιο HDMI που υπήρχε στη συσκευασίας της WIND VISION
  • Επιλέξει την κατάλληλη Πηγή (Source) από την τηλεόραση

Αν ακόμη βλέπεις το ίδιο μήνυμα, δοκίμασε μία άλλη θύρα HDMI στην τηλεόραση.

Χρήσιμη συμβουλή

Χρησιμοποίησε τα καλώδια που θα βρεις στη συσκευασία της WIND VISION.

Πρόβλημα με ψηφιακά κανάλια

Βεβαιώσου ότι:

  • Το καλώδιο της κεραίας έχει συνδεθεί σωστά
  • Χρησιμοποιείς το καλώδιο της συσκευασίας

Εάν το καλώδιο της κεραίας συνδέεται απευθείας με την κεραία του σπιτιού, βεβαιώσου ότι:

  • Η άκρη του καλωδίου της κεραίας έχει συνδεθεί στην αντίστοιχη θύρα του αποκωδικοποιητή της WIND VISION

Χρήσιμη συμβουλή

Δες εδώ πώς να συνδέσεις τον αποκωδικοποιητή WIND VISION με την τηλεόραση.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;