Δεν πιάνει τα συνδρομητικά κανάλια


Σύνδεση με Internet

Βεβαιώσου πως:

  • Η WIND VISION είναι συνδεδεμένη στο Internet (ενσύρματα ή ασύρματα)
  • Χρησιμοποιείς τον broadband εξοπλισμό της WIND

Έλεγχος ενσύρματης σύνδεσης

Βεβαιώσου πως:

  • Το καλώδιο Ethernet είναι συνδεδεμένο στις αντίστοιχες θύρες του αποκωδικοποιητή και του modem/router

Χρήσιμη συμβουλή

Δες εδώ πώς να συνδέσεις τον αποκωδικοποιητή της WIND VISION με την τηλεόραση.

Έλεγχος ασύρματης σύνδεσης

Για να επιβεβαιώσεις ότι η WIND VISION είναι συνδεδεμένη στο Wi-Fi:

  1. Πάτησε το κουμπί με τον λευκό κύκλο
  2. Έλεγξε την σήμανση που εμφανίζεται στις "Ρυθμίσεις δικτύου" για τη σύνδεση Wi-Fi

Χρήσιμη συμβουλή

Δες εδώ πώς να συνδέσεις τη WIND VISION ασύρματα μέσω Wi-Fi.

Έλεγχος σταθερής γραμμής

Αν το πρόβλημα οφείλεται στη σύνδεση της σταθερής γραμμής στο Internet:

  • Κάνε επανεκκίνηση στο modem/router

Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινώνησε με το τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης πελατών εδώ.

Χρήσιμη συμβουλή

Για επανεκκίνηση του router, βγάλε το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα για 2 λεπτά και έπειτα σύνδεσέ το ξανά.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;