Δεν λειτουργεί το POS. Τι κάνω;


Σύνδεση μέσω τηλεφωνικής πρίζας

Αν το POS συνδέεται μέσω της τηλεφωνικής πρίζας, βεβαιώσου πως:

  • Το σταθερό τηλέφωνο λειτουργεί, καλώντας έναν οποιονδήποτε αριθμό
  • Ο εξοπλισμός POS είναι συνδεδεμένος σε πρίζα που ήδη λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο
  • Έχεις βάλει φίλτρο στην τηλεφωνική πρίζα

Σύνδεση μέσω Ethernet

Αν το POS συνδέεται μέσω Ethernet στο modem/router, βεβαιώσου πως:

  • Έχεις πρόσβαση στο Internet από άλλες συσκευές (ασύρματα και ενσύρματα)
  • Οι θύρες Ethernet λειτουργούν με άλλες συσκευές όπως το laptop

Επόμενα βήματα

Αν το POS συνεχίζει να μην λειτουργεί τότε επικοινώνησε με:

  • Τον πάροχο του εξοπλισμού POS
  • Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND εδώ για να εξετάσουμε το θέμα σου καλύτερα
Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;