Θέλω να εκδώσω ηλεκτρονικό κλειδάριθμο αλλά η αίτηση δεν προχωρά λόγω του κινητού τηλεφώνου. Γιατί;


Έλεγχος ΑΦΜ

Βεβαιώσου πως ο αριθμός κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιείς είναι συσχετισμένος με το ΑΦΜ που συμπληρώνεις στην αίτηση. 

Χρήσιμη συμβουλή

Ο έλεγχος πιστοποίησης για τον κάτοχο του κινητού τηλεφώνου, γίνεται μέσω ΑΦΜ.

Περιπτώσεις διαφορετικού ΑΦΜ

Ενδέχεται να μην μπορείς να πιστοποιήσεις ότι είσαι ο κάτοχος του κινητού τηλεφώνου σε:

  • Οικογενειακά πακέτα (οι αριθμοί είναι συσχετισμένοι με το ΑΦΜ ενός μέλους της οικογένειας ενώ υπάρχουν κι άλλα ενήλικα τέκνα)
  • Εταιρικά πακέτα (οι αριθμοί είναι συσχετισμένοι με το ΑΦΜ της εταιρίας και όχι με το ΑΦΜ του προσώπου που χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο)
  • Κάποια καρτοκινητά (αριθμοί που δεν μπορούν να πιστοποιηθούν μοναδικά είτε με ΑΦΜ είτε με ταυτότητα)

Χρήσιμη συμβουλή

Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση μπορείς να απευθυνθείς στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο τηλέφωνο +30 213 162 1000 ή στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;