Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Πώς κάνω υπαναχώρηση από ένα συμβόλαιο;


Αίτημα υπαναχώρησης

  • Μπορείς να υποβάλεις δωρεάν αίτημα υπαναχώρησης συμβολαίου, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής του
  • Ισχύει για εξ' αποστάσεως συμβόλαια (τηλεφωνικά ή online)
  • Αν έχεις ζητήσει την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου, πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών, αυτό συνεπάγεται με παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Χρήσιμη συμβουλή

Αν έχεις ζητήσει άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου και αυτές δεν έχουν ενεργοποιηθεί εντός των 14 ημερών, μπορείς ακόμη να υπαναχωρήσεις.

Νέος αριθμός & συμβόλαιο

Για υπαναχώρηση από αίτηση νέας αριθμοδότησης, ανανέωση ή αναβάθμιση του υπάρχοντος συμβολαίου:

  1. Μπες στη φόρμα επικοινωνίας
  2. Επίλεξε "Επιθυμώ επικοινωνία με τη WIND"
  3. Πάτησε "Εξυπηρέτηση Πελατών"
  4. Στο πεδίο "Θέμα Επικοινωνίας" διάλεξε "Συμβόλαιο"
  5. Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου & περιέγραψε το αίτημά σου στο πεδίο "Το μήνυμά μου"
  6. Επισύναψε την ταυτότητά σου ή όποιο έγγραφο ταυτοποίησης χρησιμοποίησες κατά την αίτηση

Φορητότητα

Για υπαναχώρηση από αίτηση φορητότητας κάλεσε το 13899 από τον τηλεφωνικό αριθμό για τον οποίο έχεις κάνει την αίτηση.

Χρήσιμη συμβουλή

Η χρέωση της κλήσης καθορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του παρόχου, από το δίκτυο του οποίου γίνεται η κλήση.

 

Η διαδικασία της φορητότητας ξεκινάει αφού τελειώσει η προθεσμία του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Εναλλακτικοί τρόποι 

  • Απευθύνσου σε οποιοδήποτε κατάστημα WIND
  • Συμπλήρωσε και στείλε ταχυδρομικώς την αίτηση υπαναχώρησης που θα βρεις εδώ

Εξοπλισμός & κόστος

Μετά το αίτημα υπαναχώρησης:

  • Αν έκανες χρήση των υπηρεσιών σου έως τη στιγμή της απενεργοποίησής τους, θα σου σταλεί λογαριασμός με το ανάλογο κόστος
  • Θα χρειαστεί να επιστρέψεις τον εξοπλισμό κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας που τυχόν έχεις λάβει, άμεσα και σε καλή κατάσταση, με τον τρόπο που θα σου υποδείξουμε
Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;