Υπηρεσία Αναμονής & Κράτησης κλήσης


Λειτουργία υπηρεσίας

Με την υπηρεσία Αναμονής/Κράτησης κλήσης μπορείς να δέχεσαι και δεύτερη εισερχόμενη κλήση κατά τη διάρκεια μίας συνομιλίας και να την απαντάς είτε:

  • Θέτοντας σε αναμονή την αρχική συνομιλία
  • Τερματίζοντάς την αρχική συνομιλία

Όταν υπάρχει δεύτερη κλήση:

  • Γίνεται αντιληπτή από έναν χαρακτηριστικό ήχο στο ακουστικό
  • Στην οθόνη του τηλεφώνου εμφανίζεται ο αριθμός που σε καλεί

Εντολές υπηρεσίας

Ενεργοποίηση Απενεργοποίηση Έλεγχος κατάστασης
*43# #43# *#43#

Μετά την ενεργοποίηση, όταν η γραμμή σου είναι κατειλημμένη, θα ακούγεται το μήνυμα:

  • "Η κλήση σου είναι σε αναμονή, παρακαλούμε μην κλείσεις αν δεν ακούσεις σήμα κατειλημμένου"

Επιλογές αναμονής

Αν ακούσεις/δεις την ένδειξη αναμονής κλήσης μπορείς να:

  • Κλείσεις τον πρώτο συνομιλητή και να μιλήσεις με τον δεύτερο πατώντας το "R" ή "Recall" ή "Flash" ή πατώντας το "άγκιστρο"
  • Κρατήσεις σε αναμονή τον πρώτο συνομιλητή και να μιλήσεις με τον δεύτερο πατώντας το [R] και 2 ή "Recall" και 2 ή "Flash" και 2 ή πατώντας το άγκιστρο και 2
  • Αγνοήσεις τη δεύτερη κλήση και να συνεχίσεις τη συνομιλία σου. Μετά από περίπου 40 δευτερόλεπτα ο ήχος που σε ενημερώνει ότι υπάρχει κλήση σε αναμονή, σταματάει
Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;