Χάλασε το κινητό μου. Πώς μπορώ να το επισκευάσω χωρίς να πάω σε κατάστημα;


Υπηρεσία Pick up & Return

Αν το κινητό που αγόρασες από τη WIND (e-shop, κατάστημα ή call center) δεν λειτουργεί, μπορείς να το επισκευάσεις χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα με την υπηρεσία Pick up & Return.

Χρήσιμη συμβουλή

Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν μόνο για όσους αγόρασαν συσκευή από τη WIND.

Διαδικασία επισκευής

  1. Κάλεσε στο 
  2. Ζήτησε από τον εκπρόσωπο την υπηρεσία Pick Up & Return
  3. Δώσε τα στοιχεία διεύθυνσής σου
  4. Courier αναλαμβάνει τόσο την παραλαβή όσο και την επιστροφή της συσκευής στο σπίτι

Χρήσιμη συμβουλή

Για το κόστος επισκευής θα ενημερωθείς τηλεφωνικά ενώ σε περίπτωση που η βλάβη είναι εντός εργοστασιακής εγγύησης του κατασκευαστή, η επισκευή πραγματοποιείται χωρίς κόστος.

 

Αν υπάρχει κόστος επισκευής, η πληρωμή μπορεί να γίνει με αντικαταβολή είτε:

  • Με μετρητά
  • Ανέπαφα με κάρτα στο POS του courier
Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;