Συμβόλαια & Υπηρεσίες



Υπηρεσίες Κινητής

Τι επιλογές έχω για επιπλέον data;
Τι επιλογές έχω για επιπλέον λεπτά ομιλίας;
Πώς ενεργοποιώ τα μηνύματα έκτακτης ανάγκης στο κινητό;
Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο κινητό;
Πώς ενημερώνομαι για κλήσεις όταν το κινητό μου είναι εκτός λειτουργίας;
Πώς δέχομαι ή πραγματοποιώ δύο κλήσεις ταυτόχρονα στο κινητό;
Πώς κάνω φραγή κλήσεων στο κινητό;
Πώς διαχειρίζομαι την προώθηση κλήσεων στο κινητό;
Έχω φραγή σε 5ψηφια. Μπορώ να στείλω SMS στο 13033;
Βλέπω ειδοποίηση χρέωσης κατά την αποστολή μηνύματος στο 13033. Τι ισχύει;
Δεν μπορώ να στείλω μήνυμα SMS στο 13033. Τι κάνω;
Τι επιλογές έχω για επιπλέον SMS;
Πώς χρησιμοποιώ τον τηλεφωνητή στο κινητό;
Πώς ενεργοποιώ την αναγνώριση κλήσεων στο κινητό;
Πώς θα ενημερωθώ όταν φτάνω το όριό μου σε data ή λεπτά ομιλίας;
Χάλασε το κινητό μου. Πώς μπορώ να το επισκευάσω χωρίς να πάω σε κατάστημα;
Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε data, ομιλία & SMS;
Πώς ενεργοποιώ πακέτο καρτοσύνδεσης για επιπλέον χρόνο ομιλίας, data ή SMS;
Πώς επεκτείνω σε ευρώ το υπόλοιπο της καρτοσύνδεσης;
Πώς απενεργοποιώ την κατανάλωση δεδομένων;
Πώς κάνω φραγή μηνυμάτων SMS;
Πώς μπορώ να έχω δύο διαφορετικούς αριθμούς κινητού στην ίδια κάρτα SIM;
Πώς μπορώ να έχω δύο κάρτες SIM με τον ίδιο αριθμό;
Θέλω να εκδώσω ηλεκτρονικό κλειδάριθμο αλλά η αίτηση δεν προχωρά λόγω του κινητού τηλεφώνου. Γιατί;
Σε ποιες ψηφιακές πλατφόρμες εκπαίδευσης έχω δωρεάν πρόσβαση από το κινητό;

Υπηρεσίες Σταθερής & Internet

Τι εργασίες θα γίνουν για την εγκατάσταση γραμμής WIND Fiber;
Υπηρεσία Αναμονής & Κράτησης κλήσης
Τι είναι η εκτροπή κλήσεων και ποιες οι χρεώσεις;
Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων;
Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων σε ISDN;
Δεν θέλω να εμφανίζεται ο αριθμός μου όταν κάνω κλήσεις
Υπηρεσία φραγής εξερχομένων κλήσεων
Υπηρεσία Αυτόματης Κλήσης
Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο σταθερό;
Τι είναι η υπηρεσία Μην Ενοχλείς και πώς την ενεργοποιώ;
Ποια τα πλεονεκτήματα του SIMPLEFi και τι μου προσφέρει;
Πόσο σύντομα ολοκληρώνεται η ενεργοποίηση του SIMPLEFi;
Πώς μπορώ να ελέγξω αν το SIMPLEFi είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου;
Πρέπει να είμαι συνδρομητής WIND για να αποκτήσω SIMPLEFi;
Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω το SIMPLEFi;
Ποια είναι η ελάχιστη διάρκεια συμβολαίου SIMPLEFi;
Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο των GB στο SIMPLEFi;
Πώς προσθέτω επιπλέον GB στο SIMPLEFi;
Τι χρειάζομαι για το SIMPLEfi on the go και ποιος ο τρόπος χρέωσης;

Λειτουργίες WIND VISION

Τι είναι η λειτουργία Catch Up και πώς μπορώ να δω προγράμματα που έχουν ήδη προβληθεί;
Σε ποια συνδρομητικά κανάλια είναι διαθέσιμη η λειτουργία Catch Up;
Πώς μπορώ να κατεβάσω και να αναβαθμίσω εφαρμογές;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη WIND VISION σε όλες τις τηλεοράσεις του σπιτιού;
Τι σημαίνει η δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου 4K;
Τι είναι ο Γονικός Έλεγχος και πως κλειδώνω προγράμματα;
Τι είναι η λειτουργία Chromecast;
Πώς προβάλω το περιεχόμενο της WIND VISION σε άλλες συσκευές μέσω του app;
Ποια η διαφορά της λειτουργίας Chromecast στον αποκωδικοποιητή WIND VISION και το app;
Πώς μπορώ να νοικιάσω/αγοράσω ταινία από το Google Play;
Τι είναι η εγγραφή προγράμματος;
Πώς κάνω εγγραφή προγράμματος;
Μπορώ να γράψω προγράμματα που έχουν ήδη προβληθεί;
Πόσα προγράμματα μπορώ να γράψω με τη λειτουργία Εγγραφής;
Ποια προγράμματα είναι διαθέσιμα για εγγραφή;
Για πόσο καιρό μπορώ να κρατήσω τις εγγραφές μου;
Που θα βρω τα προγράμματα που έχω γράψει και πώς τα διαγράφω;
Μπορώ να παρακολουθήσω τις εγγραφές μου από το WIND VISION app;
Τι σημαίνουν τα εικονίδια που εμφανίζονται δίπλα από τις εγγραφές μου;
Τι επιλογές έχω για επιπλέον data;
Τι επιλογές έχω για επιπλέον λεπτά ομιλίας;
Πώς ενεργοποιώ τα μηνύματα έκτακτης ανάγκης στο κινητό;
Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο κινητό;
Πώς ενημερώνομαι για κλήσεις όταν το κινητό μου είναι εκτός λειτουργίας;
Πώς δέχομαι ή πραγματοποιώ δύο κλήσεις ταυτόχρονα στο κινητό;
Πώς κάνω φραγή κλήσεων στο κινητό;
Πώς διαχειρίζομαι την προώθηση κλήσεων στο κινητό;
Έχω φραγή σε 5ψηφια. Μπορώ να στείλω SMS στο 13033;
Βλέπω ειδοποίηση χρέωσης κατά την αποστολή μηνύματος στο 13033. Τι ισχύει;
Δεν μπορώ να στείλω μήνυμα SMS στο 13033. Τι κάνω;
Τι επιλογές έχω για επιπλέον SMS;
Πώς χρησιμοποιώ τον τηλεφωνητή στο κινητό;
Πώς ενεργοποιώ την αναγνώριση κλήσεων στο κινητό;
Πώς θα ενημερωθώ όταν φτάνω το όριό μου σε data ή λεπτά ομιλίας;
Χάλασε το κινητό μου. Πώς μπορώ να το επισκευάσω χωρίς να πάω σε κατάστημα;
Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε data, ομιλία & SMS;
Πώς ενεργοποιώ πακέτο καρτοσύνδεσης για επιπλέον χρόνο ομιλίας, data ή SMS;
Πώς επεκτείνω σε ευρώ το υπόλοιπο της καρτοσύνδεσης;
Πώς απενεργοποιώ την κατανάλωση δεδομένων;
Πώς κάνω φραγή μηνυμάτων SMS;
Πώς μπορώ να έχω δύο διαφορετικούς αριθμούς κινητού στην ίδια κάρτα SIM;
Πώς μπορώ να έχω δύο κάρτες SIM με τον ίδιο αριθμό;
Θέλω να εκδώσω ηλεκτρονικό κλειδάριθμο αλλά η αίτηση δεν προχωρά λόγω του κινητού τηλεφώνου. Γιατί;
Σε ποιες ψηφιακές πλατφόρμες εκπαίδευσης έχω δωρεάν πρόσβαση από το κινητό;
Τι εργασίες θα γίνουν για την εγκατάσταση γραμμής WIND Fiber;
Υπηρεσία Αναμονής & Κράτησης κλήσης
Τι είναι η εκτροπή κλήσεων και ποιες οι χρεώσεις;
Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων;
Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων σε ISDN;
Δεν θέλω να εμφανίζεται ο αριθμός μου όταν κάνω κλήσεις
Υπηρεσία φραγής εξερχομένων κλήσεων
Υπηρεσία Αυτόματης Κλήσης
Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο σταθερό;
Τι είναι η υπηρεσία Μην Ενοχλείς και πώς την ενεργοποιώ;
Ποια τα πλεονεκτήματα του SIMPLEFi και τι μου προσφέρει;
Πόσο σύντομα ολοκληρώνεται η ενεργοποίηση του SIMPLEFi;
Πώς μπορώ να ελέγξω αν το SIMPLEFi είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου;
Πρέπει να είμαι συνδρομητής WIND για να αποκτήσω SIMPLEFi;
Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω το SIMPLEFi;
Ποια είναι η ελάχιστη διάρκεια συμβολαίου SIMPLEFi;
Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο των GB στο SIMPLEFi;
Πώς προσθέτω επιπλέον GB στο SIMPLEFi;
Τι χρειάζομαι για το SIMPLEfi on the go και ποιος ο τρόπος χρέωσης;
Τι είναι η λειτουργία Catch Up και πώς μπορώ να δω προγράμματα που έχουν ήδη προβληθεί;
Σε ποια συνδρομητικά κανάλια είναι διαθέσιμη η λειτουργία Catch Up;
Πώς μπορώ να κατεβάσω και να αναβαθμίσω εφαρμογές;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη WIND VISION σε όλες τις τηλεοράσεις του σπιτιού;
Τι σημαίνει η δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου 4K;
Τι είναι ο Γονικός Έλεγχος και πως κλειδώνω προγράμματα;
Τι είναι η λειτουργία Chromecast;
Πώς προβάλω το περιεχόμενο της WIND VISION σε άλλες συσκευές μέσω του app;
Ποια η διαφορά της λειτουργίας Chromecast στον αποκωδικοποιητή WIND VISION και το app;
Πώς μπορώ να νοικιάσω/αγοράσω ταινία από το Google Play;
Τι είναι η εγγραφή προγράμματος;
Πώς κάνω εγγραφή προγράμματος;
Μπορώ να γράψω προγράμματα που έχουν ήδη προβληθεί;
Πόσα προγράμματα μπορώ να γράψω με τη λειτουργία Εγγραφής;
Ποια προγράμματα είναι διαθέσιμα για εγγραφή;
Για πόσο καιρό μπορώ να κρατήσω τις εγγραφές μου;
Που θα βρω τα προγράμματα που έχω γράψει και πώς τα διαγράφω;
Μπορώ να παρακολουθήσω τις εγγραφές μου από το WIND VISION app;
Τι σημαίνουν τα εικονίδια που εμφανίζονται δίπλα από τις εγγραφές μου;