Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Που μπορώ να απευθυνθώ αν αντιμετωπίσω οποιοδήποτε πρόβλημα στο διαδίκτυο;


Πληροφορίες και σύνδεσμοι 

Σε περίπτωση που χρειάζεσαι βοήθεια, μπορείς να απευθύνεσαι στις παρακάτω αρμόδιες αρχές: 

  • A.Δ.Α.Ε.: Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών. Η ΑΔΑΕ είναι Ανεξάρτητη Αρχή που έχει σκοπό την προστασία του απορρήτου των επιστολών, της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο καθώς και την ασφάλεια των δικτύων και πληροφοριών. www.adae.gr 
  • Ε.Ε.Τ.Τ.: Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η ΕΕΤΤ, είναι η Ανεξάρτητη Αρχή η οποία αποτελεί τον Εθνικό Ρυθμιστή που ελέγχει, ρυθμίζει και εποπτεύει: (α) την αγορά ηλεκτρονικών επικοινωνιών, και (β) την ταχυδρομική αγορά www.eett.gr 
  • Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ερευνά υποθέσεις που έχουν σχέση με το Διαδικτυακό Έγκλημα. 

Αθήνα: Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος 

Λ. Αλεξάνδρας 173 – Τ.Κ. 115 22 Αθήνα 

Fax: 210 6476462 

Τηλ.: 210-6476464  210-6476000 

e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr  

Θεσσαλονίκη: Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος 

Μοναστηρίου 326 – Τ.Κ. 541 21 Θεσσαλονίκη 

Fax: 2310/559929 

Τηλ.: 2310/388370-5, 2310-388000 

e-mail: info@cybercrime.gr 

Για την υποβολή μιας καταγγελίας σχετικά με περιεχόμενο που συναντάς στο διαδίκτυο και το οποίο θεωρείς παράνομο, μπορείς να επικοινωνήσεις με τη SafeLine με έναν από τους παρακάτω τρόπους:  

  1. Συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής καταγγελίας της ιστοσελίδας  
  2. Στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση report@safeline.gr  
  • Ελληνικός κόμβος ασφαλούς διαδικτύου: www.saferinternet.gr  
  • Oμάδα Δράσης για την Ψηφιακή Ασφάλεια: www.dart.gov.gr 
  • Child on line protection – International Telecommunication Union: www.itu.int/cop 
  • Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.):  

«Γραμμή-Σύνδεσμος 801 801 1177» για την ψυχοκοινωνική υγεία παιδιών και εφήβων που απευθύνεται αποκλειστικά σε γονείς, εκπαιδευτικούς και ενήλικες που θέλουν να μιλήσουν για κάποιο θέμα που τους απασχολεί σε σχέση με ένα παιδί ή έναν έφηβο. Λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9:30 το πρωί ως τις 20:30 το βράδυ. Οι κλήσεις μπορούν να γίνουν από σταθερό τηλέφωνο και το κόστος είναι μια αστική μονάδα.  

Η ευρωπαϊκή «Γραμμή στήριξης παιδιών και εφήβων 116 111» είναι μια νέα συμβουλευτική τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παιδιά και εφήβους. Μπορεί να τηλεφωνήσει οποιοδήποτε παιδί ή έφηβος νιώθει την ανάγκη βοήθειας, υποστήριξης ή συμβουλής για οτιδήποτε μπορεί να τον απασχολεί ή να τον αναστατώνει. 

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;