Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Πώς να στείλω φωτογραφίες ή βίντεο στην τεχνική ομάδα υποστήριξης μέσω WiFi Genius;


Photo & Live Video support

Η λειτουργία Photo & Live Video support σου επιτρέπει να μοιράζεσαι με την τεχνική ομάδα υποστήριξης, φωτογραφίες και live video χωρίς ήχο από την κάμερα του κινητού σου, ενώ βρίσκεσαι σε επικοινωνία μαζί τους.

Χρήσιμη συμβουλή

Για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία Photo & Live Support μοιράσου τον μοναδικό κωδικό που σου παρέχει το WiFi Genius με την τεχνική ομάδα υποστήριξης.

Αποστολή φωτογραφίας

Για να μοιραστείς μια φωτογραφία:

  1. Επικοινώνησε τηλεφωνικά με την τεχνική ομάδα υποστήριξης
  2. Μοιράσου μαζί τους τον μοναδικό κωδικό σου
  3. Άνοιξε το myWIND app στο smartphone/tablet
  4. Στην ενότητα "Υποστήριξη" επίλεξε "WiFi Genius"
  5. Επίλεξε "Επιπλέον επιλογές"
  6. Διάλεξε "Αποστολή φωτογραφίας"
  7. Τράβηξε και στείλε τη φωτογραφία που θέλεις

WiFi Genius στο myWIND App για αποστολή φωτογραφίας

Kατέβασε το myWIND App για τη συσκευή σου.

myWIND App download εφαρμογής στο Google Play myWIND App download εφαρμογής στο Apple Store myWIND App download εφαρμογής στο Huawei Store

Live video

Για να ξεκινήσεις ένα live video:

  1. Επικοινώνησε τηλεφωνικά με την τεχνική ομάδα υποστήριξης
  2. Μοιράσου μαζί τους τον μοναδικό κωδικό σου
  3. Άνοιξε το myWIND app στο smartphone/tablet
  4. Στην ενότητα "Υποστήριξη" επίλεξε "WiFi Genius"
  5. Επίλεξε "Επιπλέον επιλογές"
  6. Διάλεξε "Live Video"
  7. Περίμενε έως ότου ο τεχνικός αποδεχτεί το αίτημά σου

WiFi Genius στο myWIND App για έναρξη live video

Χρήσιμη συμβουλή

Αν χρησιμοποιείς τη λειτουργία Photo & Live Video Support από την ίδια συσκευή που πραγματοποιείς την κλήση, χρησιμοποίησε ακουστικά ή βάλε ανοιχτή ακρόαση.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;