Exit

Υποστήριξη Mobile Broadband

Το Mobile Broadband Internet δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Προμηθεύσου, λοιπόν, τον απαραίτητο εξοπλισμό και ετοιμάσου για σερφάρισμα, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα!



Τι χρειάζεσαι:

  • Laptop ή σταθερό υπολογιστή ή tablet PC (σε περίπτωση που επιλέξεις το προιόν που περιέχει μόνο τη SIM κάρτα, χωρίς το USB modem stick) με περιβάλλον Windows XP (ή νεώτερο) ή Apple MAC OS X (ή νεώτερο) με τουλάχιστον 100 MB ελεύθερο χώρο δίσκου και RAM 128 MB, θύρα USB (για το USB modem stick) Microsoft® Internet Explorer 6 ή νεώτερη έκδοση.
  • Κάρτα SIM που σου παρέχεται από τη WIND με τη σύνδεσή σου σε κάποιο από τα προιόντα WIND Mobile Broadband
  • Το συνοδευτικό λογισμικό που παρέχεται μαζί με τη σύνδεση WIND Mobile Broadband. Η εγκατάσταση του λογισμικού ξεκινάει αυτόματα με την πρώτη σύνδεση της κάρτας SIM σου.

Ταχύτητες

Η ταχύτητα της ασύρματης πρόσβασης στο Internet μέσω των προϊόντων WIND Mobile Broadband είναι συγκρίσιμη με αυτή της σταθερής γραμμής τηλεφώνου, καθώς τα προϊόντα WIND Mobile Broadband συνδέονται με το δίκτυο 3G Broadband (3G/HSPA) της WIND, με ταχύτητα που φτάνει τα 42Mbps(στα σημεία όπου έχει γίνει αναβάθμιση δικτύου). Εάν δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου 3G, η σύνδεση γίνεται μέσω του GPRS δικτύου με ταχύτητα έως 45 Kbps.

Ενδεικτικά, οι ταχύητητες των σταθερών γραμμών τηλεφώνου είναι:

  • PSTN - μέγιστη ταχύτητα 48-52 kbps
  • ISDN - μέγιστη ταχύτητα 128 Kbps
  • ADSL – σύνηθες ταχύτητα 2 Mbps

Πρόσβαση:

Μπορείς να έχεις πρόσβαση στο e-mail σου μέσω κάποιου ISP, εφόσον ο εκάστοτε ISP το υποστηρίζει. Επιπλέον, μπορείς έχεις πρόσβαση σε έναν web mail λογαριασμό σου ή στο web mail του ISP σου, εφόσον διατίθεται. Η WIND, σου προσφέρει τα πάντα, εκτός από λογαριασμό e-mail. Στην περίπτωση που απαιτούνται ρυθμίσεις επικοινώνησε με τον πάροχο του email σου ή εναλλακτικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND στο 1260 από κινητό WIND με χρέωση ή 693 5601260 από οποιαδήποτε τηλέφωνο με χρέωση ή στείλε e-mail στη διεύθυνση

Τρόπος χρέωσης

Η χρέωση της υπηρεσίας WIND Mobile Broadband γίνεται με ογκοχρέωση ή χρονοχρέωση, δηλαδή, ανάλογα με τον όγκο πληροφοριών που λαμβάνονται/αποστέλλονται ή με το πόση ώρα είσαι συνδεμένος, στην περίπτωση της χρονοχρέωσης.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχει παρατηρηθεί απόκλιση της ένδειξης του μετρητή χρήσης της εφαρμογής της υπηρεσίας σε σχέση με τον μηνιαίο λογαριασμό, κάτι που οφείλεται στην αυτόματη σύνδεση στο Internet των διαφόρων εγκατεστημένων εφαρμογών (όπως το λειτουργικό σύστημα, antivirus κ.λπ.) για διαδικασίες ενημέρωσης. Επειδή η εφαρμογή δεν είναι ενεργή, έχει ως αποτέλεσμα ο μετρητής χρήσης να μην μπορεί να καταγράψει τη συγκεκριμένη κίνηση που πραγματοποιείται σε τέτοιες διαδικασίες. Σε κάθε περίπτωση, η πραγματική κίνηση που καταναλώνεται εμφανίζεται στον λογαριασμό που εκδίδει η WIND

Χρησιμοποιείς τον Internet Explorer 8

Για να έχεις καλύτερη εμπειρία και πλοήγηση στο νέο site της WIND κάνε update στον Internet Explorer 10:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ BROWSER
Συνέχεια στο wind.gr