• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Μετακομίζεις και θέλεις να μεταφέρεις την τηλεφωνική σου γραμμή;

Είναι απλό! Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας ενημερώσεις εγκαίρως και όλα τα υπόλοιπα τα φροντίσουμε εμείς για εσένα.



Ενημέρωσε μας
4 βδομάδες πριν


Έλα σε ένα κατάστημα WIND, όσο το δυνατόν νωρίτερα, και ενημέρωσε μας για τη μεταφορά της τηλεφωνικής σου γραμμής


Τεχνικός θα επισκεφτεί
το νέο σου σπίτι


Λίγες μέρες πριν τη μεταφορά της γραμμής σου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σε επισκεφτεί τεχνικός


Σύνδεσε
τον εξοπλισμό σου


Μόλις μεταφέρουμε την τηλεφωνική σου γραμμή, απλά σύνδεσε τον εξοπλισμό και είσαι έτοιμος! Καλορίζικο το νέο σου σπίτι!

Tips για τη μετακόμιση

  • Για να κάνεις την αίτηση μεταφοράς της γραμμής σου, θα χρειαστούμε έναν αποδεικτικό ταυτότητας, ένα λογαριασμό ΔEKO ή επίσημο έγγραφο στο οποίο αναγράφεται η νέα σου διεύθυνση και έναν αριθμό τηλεφώνου από γείτονα στη νέα διεύθυνση.
  • Δες εδώ τι επιλογές έχεις για το νέο σου σπίτι. Αν η ταχύτητα Internet που έχεις σήμερα είναι διαθέσιμη ή αν μπορείς να αναβαθμίσεις τη σύνδεσή με τις μοναδικές ταχύτητες του WIND Fiber.
  • Μην ξεχάσεις να μας πεις πότε θέλεις να διακόψουμε την τηλεφωνική σύνδεση στο παλιό σου σπίτι.
  • Έλεγξε την εσωτερική καλωδίωση του νέου σπιτιού με τη βοήθεια του ηλεκτρολόγου και βελτίωσε την, αν χρειάζεται ώστε να λάβεις το μέγιστο της ταχύτητας Internet.
  • Βρες το ιδανικό σημείο για το router, καθώς το μέρος που θα το τοποθετήσεις παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόδοσή του.

Συχνές ερωτήσεις

Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου για να κάνω την αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου σε ένα κατάστημα WIND;
Μπορώ μαζί με την αίτηση μεταφοράς να ζητήσω υπηρεσία με μεγαλύτερη ταχύτητα Internet;
Θα πληρώσω για την μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής;
Θα αλλάξει ο τηλεφωνικός μου αριθμός;
Στην περίπτωση που αλλάξει ο τηλεφωνικός μου αριθμός, μπορώ να τον επιλέξω;
Γιατί χρειάζεται να ενημερώσω για τη μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής 4 βδομάδες νωρίτερα;
Μετακομίζω σε άλλο διαμέρισμα στην ίδια πολυκατοικία. Χρειάζεται να κάνω αίτηση μεταφοράς της τηλεφωνικής μου γραμμής;
Θα ενημερώνομαι για την πορεία της μεταφοράς της τηλεφωνικής μου γραμμής;
Πως θα ξέρω πότε θα έρθει ο τεχνικός στη νέα μου διεύθυνση;
Τι εργασίες θα γίνουν από τον τεχνικό;
Πως θα γνωρίζω ότι έχει μεταφερθεί η τηλεφωνική μου γραμμή στη νέα διεύθυνση;
Έχω WIND VISION. Χρειάζεται να κάνω ξεχωριστή αίτηση για τη μεταφορά της στη νέα διεύθυνση;
Όταν διακοπεί η τηλεφωνική σύνδεσή στην παλιά διεύθυνση και μέχρι την ενεργοποίηση στη νέα, θα διακοπεί η WIND VISION;
Τι χρειάζεται να κάνω για να εγκαταστήσω τη WIND VISION όταν ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική μου γραμμή στη νέα διεύθυνση;