• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Υπηρεσίες Τρίτων

Παράλληλα με τις υπηρεσίες της WIND, υπάρχουν οι Υπηρεσίες Τρίτων, οι οποίες δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από άλλες εταιρείες/φορείς.*

Οι εταιρείες αυτές φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και για την εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία τους.

Πιο συγκεκριμένα, για τις Υπηρεσίες SMS παρέχονται 2 είδη υπηρεσιών:

  • Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά την αποστολή μηνύματος. Χρεώνονται μόνο τα εξερχόμενα μηνύματα, δηλαδή, αυτά που στέλνεις προς τον πενταψήφιο κωδικό (short code), ενώ τα μηνύματα που λαμβάνεις από τον πενταψήφιο (αποστολέας) είναι δωρεάν (επικοινωνία με ραδιοφωνικούς, τηλεοπτικούς σταθμούς, ψηφοφορίες σε shows, διαγωνισμοί κλπ).
  • Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά τη λήψη μηνύματος (Συνδρομητικές). Αφού εγγραφείς στις ανωτέρω συνδρομητικές υπηρεσίες, χρεώνεσαι με ένα ποσό ανά εβδομάδα, δύο εβδομάδες ή μήνα, για να λαμβάνεις περιοδικά περιεχόμενο (μουσική, εφαρμογές, ταπετσαρίες, βίντεο, αθλητικά, games κλπ). Η χρέωση του SMS που εμφανίζεται στον λογαριασμό σου αφορά στη λήψη SMS (εισερχόμενα μηνύματα) και η εγγραφή μπορεί να γίνει:
    • μέσω γραπτού μηνύματος (μπορεί να είναι δωρεάν ή να έχει χρέωση απλού μηνύματος) και ολοκληρώνεται με επιβεβαιωτικό μήνυμα
    • μέσω της ιστοσελίδας της τρίτης εταιρείας και ολοκληρώνεται με την εισαγωγή του κωδικού PIN στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας (o κωδικός αυτός αποστέλλεται στο κινητό σου τηλέφωνο μετά την εισαγωγή του αριθμού σου στην αντίστοιχη ιστοσελίδα, ώστε να εξακριβωθεί ότι ο αριθμός σου ανήκει)

Όταν γίνει εγγραφή σε υπηρεσίες η αρμόδια εταιρία είναι υποχρεωμένη από τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ να σου αποστείλει ενημερωτικό SMS που να αναφέρει ότι έχεις εγγραφεί στην συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία, τη χρέωση των SMS και τη συχνότητα που θα λαμβάνεις (π.χ. 3 SMS την εβδομάδα), την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία, πώς μπορείς να διαγραφείς, το τηλέφωνο και email εξυπηρέτησης.

Συμβουλές (Tips)

  • Να διαβάζεις προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σε ενδιαφέρει
  • Αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία τότε καλύτερα να μην καταχωρείς τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες ή να αποδέχεσαι τη συμμετοχή σε διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή κληρώσεις (pop-ups, banners) καθώς ενδέχεται να συνοδεύονται με εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες και χρεώσεις
  • Σε περίπτωση που λάβεις οποιοδήποτε SMS που ενημερώνει για εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία και χρεώσεις τις οποίες δεν αναγνωρίζεις ή έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία μπορείς να:
    • να αναζητήσεις σε ποια εταιρεία ανήκει το πενταψήφιο νούμερο από το οποίο λαμβάνεις χρεώσιμα SMS αφού επισκεφτείς το site της ΕΕΤΤ στο σύνδεσμο: https://bit.ly/2UuJoF7 ή καλώντας την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND στο 13800 με χρέωση από σταθερό-κινητό
    • να ζητήσεις να γίνει φραγή από τη WIND μέσω SMS προκειμένου να μην μπορείς να δεχτείς χρεώσιμα μηνύματα από αριθμούς της σειράς 54ΧΧΧ ή 19ΧΧΧ ή 14ΧΧΧ ως εξής:
      • Στείλε STOP και τον πενταψήφιο αριθμό στο 1213 → πχ. STOP 54444 και αποστολή στο 1213 για να γίνει φραγή μόνο στο 54444
      • STOP στο 1213 → κάνει ολική φραγή στις αριθμοσειρές 54xxx, 19xxx και 14xxx
    • να ζητήσεις να γίνει φραγή προκειμένου να μην μπορείς να δεχτείς ή να στείλεις χρεώσιμα μηνύματα σε πενταψηφίους της σειράς 54ΧΧΧ ή 19ΧΧΧ ή 14ΧΧΧ καλώντας στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND στο 13800 με χρέωση από σταθερό-κινητό ή συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά τη φόρμα επικοινωνίας,
    • να στείλεις το μήνυμα “STOP” στον κωδικό από τον οποίο λαμβάνεις μηνύματα. Τότε, η εταιρεία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα στείλει άμεσα ένα μήνυμα το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή σου ή θα ζητήσει να στείλεις επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που θέλεις να διαγράψεις (π.χ. stop games)

Πλέον, όταν λαμβάνεις χρεώσιμο εισερχόμενο μήνυμα από πενταψήφιους αριθμούς τρίτων εταιρειών, η WIND σε ενημερώνει σχετικά στέλνοντάς σου ένα δωρεάν SMS.

Το ενημερωτικό SMS θα αποστέλλεται μόνο όταν χρεωθείς από εισερχόμενο μήνυμα για πρώτη φορά από πενταψήφιο αριθμό SMS τρίτων εταιρειών. Αν απλά στείλεις sms σε πενταψήφιο αριθμό και χρεωθείς, τότε δεν θα λάβεις το ενημερωτικό sms.

Πιο αναλυτικά:

  • Το ενημερωτικό SMS αποστέλλεται 15 λεπτά μετά τη λήψη του χρεώσιμου SMS.
  • Θα λαμβάνεις το ενημερωτικό sms για κάθε πενταψήφιο αριθμό από τον οποίο χρεώνεσαι για πρώτη φορά μέσα στους τελευταίους 4 μήνες.
  • Το ενημερωτικό SMS θα αναφέρει τους τρόπους φραγής ειδικών αριθμών μέσω SMS. Συγκεκριμένα, θα μπορείς να πραγματοποιήσεις φραγή σε όλα τα χρεώσιμα SMS αυξημένης χρέωσης (54ΧΧΧ, 19ΧΧΧ, 14ΧΧΧ) ή σε συγκεκριμένα, στέλνοντας τις παρακάτω εντολές:
    • STOP XXXXX στο 1213 → πχ. STOP 54444 και αποστολή στο 1213 για να κάνει φραγή μόνο στο 54444
    • STOP στο 1213 → κάνει φραγή στα χρεώσιμα εισερχόμενα SMS από τις αριθμοσειρές 54xxx, 19xxx
  • Όταν πραγματοποιηθεί η φραγή θα λάβεις SMS επιβεβαίωσης.
  • Αν επιθυμείς άρση φραγής και πρόσβαση και πάλι στους ειδικούς αριθμούς SMS τότε χρειάζεται να επικοινωνήσεις με το 13800.

Ειδικότερα για τη δυνατότητα της φραγής ισχύουν τα παρακάτω:

  • Σχετικά με σύντομους κωδικούς SMS των σειρών 54ΧΧΧ και 19ΧΧΧ, μπορείς να ζητήσεις φραγή για:
    • συγκεκριμένο κωδικό
    • όλη τη σειρά των κωδικών 54ΧΧΧ ή 19ΧΧΧ
    • το σύνολο των κωδικών 54ΧΧΧ και 19ΧΧΧ και 14ΧΧΧ
  • Σχετικά με τις αριθμοσειρές φωνής (901-909) ή 80 ή τους κωδικούς φωνής, μπορείς να αιτηθείς φραγή για:
    • συγκεκριμένες αριθμοσειρές (δεκάδες ή χιλιάδες όπως φαίνεται παρακάτω) ή συγκεκριμένους κωδικούς 14ΧΧΧ και 14ΧΧ
    • όλες τις αριθμοσειρές που ξεκινούν από 901 ή/και 909 ή/και 80 ή 14ΧΧΧ, 14ΧΧ

Σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θέλεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή για να έχεις πάλι πρόσβαση στις υπηρεσίες, μπορείς να καλέσεις την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο 13800 από σταθερό ή κινητό WIND με χρέωση.

Σε περίπτωση επιπλέον ερωτήσεων ή προβλημάτων σχετικά με τις υπηρεσίες τρίτων, μπορείς να καλέσεις την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο:

  • 13800 από σταθερό WIND με χρέωση 0,26€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τελών σταθερής τηλεφωνίας. Από κινητό WIND με χρέωση 0,25€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού. Στις κλήσεις από κινητό εφαρμόζεται τέλος κινητής τηλεφωνίας 12%,15%,18% ή 20% ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού (προ ΦΠΑ). Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
  • Από κινητό WIND με χρέωση 0,25€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού. Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
  • 8005001380 για βλάβες και παράπονα κινητής & σταθερής χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε νούμερο
  • +306935613800 από τηλέφωνο του εξωτερικού ή από WIND κινητό εάν ο συνδρομητής βρίσκεται σε περιαγωγή με χρέωση

και να αναφέρεις τον αριθμό της υπηρεσίας και την ερώτησή σου, προκειμένου να ενημερωθείς σχετικά. Επίσης, μπορείς να υποβάλεις τα αιτήματά σου ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, ή εγγράφως, στη διεύθυνση Κηφισίας 66, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 151 25, καθώς και σε όλα τα καταστήματα WIND.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
  • * Οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται από τη WIND αποκλειστικά στα πλαίσια ενημέρωσης σου, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσης των παρόχων των παρακάτω υπηρεσιών.
    Παρ' όλο που η WIND καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες αυτές να είναι επικαιροποιημένες, ενδέχεται να υπάρχουν αποκλίσεις. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σου ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την τιμολόγηση τους, λοιπόν, θα πρέπει να επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα του παρόχου της υπηρεσίας.