Exit

Υπηρεσίες Τρίτων

Παράλληλα με τις υπηρεσίες της WIND, υπάρχουν οι Υπηρεσίες Τρίτων, οι οποίες δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από άλλες εταιρείες/φορείς.*

Οι εταιρείες αυτές φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και για την εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία τους.

Πιο συγκεκριμένα, για τις Υπηρεσίες SMS παρέχονται 2 είδη υπηρεσιών:

  • Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά την αποστολή μηνύματος. Χρεώνονται μόνο τα εξερχόμενα μηνύματα, δηλαδή, αυτά που στέλνεις προς τον πενταψήφιο κωδικό (short code), ενώ τα μηνύματα που λαμβάνεις από τον πενταψήφιο (αποστολέας) είναι δωρεάν (επικοινωνία με ραδιοφωνικούς, τηλεοπτικούς σταθμούς, ψηφοφορίες σε shows, διαγωνισμοί κλπ).
  • Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά τη λήψη μηνύματος (Συνδρομητικές). Αφού εγγραφείς στις Υ.Π.Π. με συνδρομή, χρεώνεσαι με ένα ποσό ανά εβδομάδα, δύο εβδομάδες ή μήνα, για να λαμβάνεις περιοδικά περιεχόμενο (μουσική, εφαρμογές, ταπετσαρίες, βίντεο, αθλητικά, games κλπ). Η χρέωση του SMS που εμφανίζεται στον λογαριασμό σου αφορά στη λήψη SMS (εισερχόμενα μηνύματα) και η εγγραφή μπορεί να γίνει:
    • μέσω γραπτού μηνύματος (μπορεί να είναι δωρεάν ή να έχει χρέωση απλού μηνύματος) και ολοκληρώνεται με επιβεβαιωτικό μήνυμα
    • μέσω της ιστοσελίδας της τρίτης εταιρείας και ολοκληρώνεται με την εισαγωγή του κωδικού PIN στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας (o κωδικός αυτός αποστέλεται στο κινητό σου τηλέφωνο μετά την εισαγωγή του αριθμού σου στην αντίστοιχη ιστοσελίδα, ώστε να εξακριβωθεί ότι ο αριθμός σου ανήκει)

Όταν γίνει εγγραφή σε υπηρεσίες η αρμόδια εταιρία είναι υποχρεωμένη από τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ να σου αποστείλει ενημερωτικό SMS που να αναφέρει ότι έχεις εγγραφεί στην συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία, τη χρέωση των SMS και τη συχνότητα που θα λαμβάνεις (π.χ. 3 SMS την εβδομάδα), την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία, πώς μπορείς να διαγραφείς και το τηλέφωνο,email εξυπηρέτησης.

Συμβουλές (Tips)

  • Να διαβάζεις προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σε ενδιαφέρει
  • Αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία τότε καλύτερα να μην καταχωρείς τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες ή να αποδέχεσαι τη συμμετοχή σε διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή κληρώσεις (pop-ups, banners) καθώς ενδέχεται να συνοδεύονται με εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες και χρεώσεις
  • Σε περίπτωση που λάβεις οποιοδήποτε SMS που ενημερώνει για εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία και χρεώσεις τις οποίες δεν αναγνωρίζεις ή έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία μπορείς να:
    • αναζητήσεις στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND (1260 από κινητό WIND) σε ποια εταιρεία ανήκει το πενταψήφιο νούμερο από το οποίο λαμβάνεις χρεώσιμα SMS και να επικοινωνήσεις με την υπεύθυνη εταιρεία για να ζητήσεις διαγραφή και επιπλέον πληροφορίες ή
    • να ζητήσεις στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND (1260 από κινητό WIND) ή ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, να γίνει φραγή προκειμένου να μην μπορείς να δεχτείς ή να στείλεις χρεώσιμα μηνύματα σε πενταψηφίους της σειράς 54ΧΧΧ ή 19ΧΧΧ
    • να στείλεις το μήνυμα “STOP” στον κωδικό από τον οποίο λαμβάνεις μηνύματα. Τότε, η εταιρεία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα στείλει άμεσα ένα μήνυμα το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή σου ή θα ζητήσει να στείλεις επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που θέλεις να διαγράψεις (π.χ. stop games)

Ειδικότερα για τη δυνατότητα της φραγής ισχύουν τα παρακάτω:

  • Σχετικά με σύντομους κωδικούς SMS των σειρών 54ΧΧΧ και 19ΧΧΧ, μπορείς να ζητήσεις φραγή για:
    • συγκεκριμένο κωδικό
    • όλη τη σειρά των κωδικών 54ΧΧΧ ή 19ΧΧΧ
    • το σύνολο των κωδικών 54ΧΧΧ και 19ΧΧΧ
  • Σχετικά με τις αριθμοσειρές φωνής (901-909) ή 80 ή τους κωδικούς φωνής, μπορείς να αιτηθείς φραγή για:
    • συγκεκριμένες αριθμοσειρές (δεκάδες ή χιλιάδες όπως φαίνεται παρακάτω) ή συγκεκριμένους κωδικούς 14ΧΧΧ και 14ΧΧ
    • o όλες τις αριθμοσειρές που ξεκινούν από 901 ή/και 909 ή/και 80 ή 14ΧΧΧ, 14ΧΧ

Σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θέλεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή και να έχεις πάλι πρόσβαση στις υπηρεσίες, μπορείς να καλέσεις το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND στο 1260 από κινητό WIND (με χρέωση) ή στο 13800 από οποιοδήποτε κινητό ή σταθερό (με χρέωση).

Σε περίπτωση επιπλέον ερωτήσεων ή προβλημάτων σχετικά με τις υπηρεσίες τρίτων, μπορείς να καλέσεις το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND στο:

  • 1260 (με χρέωση από κινητό WIND 0,25 €/κλήση & 0,24 €/κλήση από καρτοκινητό, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
  • 8005000200 (χωρίς χρέωση) από κινητό WIND
  • 693 5601260 (με χρέωση) από σταθερό
  • 1277 χωρίς χρέωση αν είσαι εταιρικός πελάτης
  • 1222 με χρέωση αν έχεις Q Card

και να αναφέρεις τον αριθμό της υπηρεσίας και την ερώτησή σου, προκειμένου να ενημερωθείς σχετικά. Επίσης, μπορείς να υποβάλεις τα αιτήματά σου ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, ή εγγράφως, στη διεύθυνση Κηφισίας 66, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 151 25, καθώς και σε όλα τα καταστήματα WIND.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
  • * Οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται από τη WIND αποκλειστικά στα πλαίσια ενημέρωσης σου, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσης των παρόχων των παρακάτω υπηρεσιών.
    Παρ' όλο που η WIND καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες αυτές να είναι επικαιροποιημένες, ενδέχεται να υπάρχουν αποκλίσεις. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σου ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την τιμολόγηση τους, λοιπόν, θα πρέπει να επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα του παρόχου της υπηρεσίας.

Χρησιμοποιείς τον Internet Explorer 8

Για να έχεις καλύτερη εμπειρία και πλοήγηση στο νέο site της WIND κάνε update στον Internet Explorer 10:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ BROWSER
Συνέχεια στο wind.gr