Exit

Εναλλακτικός Πάροχος Περιαγωγής

Aπό 1η Ιουλίου 2014 και σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε., ο συνδρομητής θα έχει τη δυνατότητα επιλογής (α) εναλλακτικού παρόχου περιαγωγής για πρόσβαση σε υπηρεσία δεδομένων (GPRS), εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και (β)  υπηρεσίας περιαγωγής δεδομένων (GPRS) απευθείας από το δίκτυο επίσκεψης σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

(α) Αλλαγή εναλλακτικού παρόχου περιαγωγής για πρόσβαση σε υπηρεσία περιαγωγής δεδομένων (GPRS), εντός ΕΕ:

Η αλλαγή παρόχου για κίνηση Data σε περιαγωγή εντός ΕΕ θα μπορεί να γίνει υπό την προϋπόθεση ότι ο συνδρομητής WIND Ελλάς (1) είναι συνδεδεμένος με συνεργαζόμενο δίκτυο της WIND Ελλάς για περιαγωγή (2) έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία περιαγωγής, είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος του λογαριασμού του και δεν έχει ζητήσει φορητότητα, (3) δεν έχει απλήρωτο λογαριασμό στην WIND Ελλάς (έχει υπόλοιπο στην περίπτωση καρτοκινητού) και (4) συνάπτει σύμβαση με τον εναλλακτικό πάροχο περιαγωγής ο οποίος με την σειρά του έχει συμφωνία με την WIND Ελλάς.

Ο συνδρομητής θα έχει τη δυνατότητα να αλλάξει σε άλλον ή μεταξύ εναλλακτικών παρόχων περιαγωγής ανά πάσα στιγμή και χωρίς χρέωση από πλευράς WIND Ελλάς. H αλλαγή παρόχου περιαγωγής θα λειτουργεί με την υπάρχουσα κάρτα sim του συνδρομητή και θα πραγματοποιείται εντός μιας εργάσιμης ημέρας (εφόσον δεν υπάρχουν τεχνικοί λόγοι καθυστέρησης και υπάρχει αντίστοιχη δυνατότητα του παρόχου περιαγωγής). Από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί η αλλαγή ο συνδρομητής θα λαμβάνει υπηρεσία δεδομένων (GPRS) εντός ΕΕ από τον εναλλακτικό πάροχο. Ο συνδρομητής  θα πρέπει να απευθύνεται στον εναλλακτικό πάροχο για οποιοδήποτε θέμα προκύπτει σχετικό με αυτή την υπηρεσία. Η WIND Ελλάς δεν έχει την υποχρέωση να υποστηρίζει την υπηρεσία περιαγωγής που θα παρέχεται από τον εναλλακτικό πάροχο περιαγωγής που επέλεξε ο συνδρομητής, ενώ οι σχετικές χρεώσεις για την εν λόγω υπηρεσία θα πραγματοποιούνται απευθείας από τον εναλλακτικό πάροχο που επέλεξε ο συνδρομητής, χωρίς να εμπλέκεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η WIND Ελλάς με αυτούς ή να ευθύνεται έναντι του συνδρομητή για τις εν λόγω υπηρεσίες, την ποιότητα αυτών ή τις χρεώσεις τους.

Ο συνδρομητής θα μπορεί να διακόψει τη σύμβαση περιαγωγής με τον εναλλακτικό πάροχο ανά πάσα στιγμή και να επιστρέψει στη γνωστή υπηρεσία περιαγωγής της WIND Hellas.
Η διακοπή θα πρέπει να γίνεται είτε στον εναλλακτικό πάροχο είτε σε κατάστημα της WIND Ελλάς και θα πραγματοποιείται σε μία εργάσιμη ημέρα.

Κατόπιν της ακύρωσης της υπηρεσίας από εναλλακτικό πάροχο περιαγωγής, ή κατόπιν λήξης του σχετικού συμβολαίου, ο συνδρομητής θα τιμολογείται μέσω της WIND  Ελλάς βάσει του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου περιαγωγής της WIND Ελλάς για ΕΕ. Αν ο συνδρομητής είχε ενεργοποιημένα πακέτα προσφορών για περιαγωγή στην ΕΕ από WIND Ελλάς πριν την αλλαγή παρόχου, θα πρέπει να τα ξαναενεργοποιησει κατά την επιστροφή του στο δίκτυο της WIND Ελλάς για υπηρεσίες περιαγωγής εντός της ΕΕ.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εναλλακτικοί πάροχοι.

(β) Αγορά υπηρεσίας περιαγωγής δεδομένων (GPRS) από τοπικό πάροχο εντός ΕΕ:

Ο πελάτης περιαγωγής θα μπορεί να επιλέξει τοπικό φορέα εκμετάλλευσης δικτύου κινητής τηλεφωνίας σε χώρα της ΕΕ για την παροχή λιανικών υπηρεσιών περιαγωγής δεδομένων απευθείας, εφόσον η υπηρεσία προσφέρεται στη χώρα επίσκεψης και εφόσον υπάρχει συμφωνία περιαγωγής μεταξύ του φορέα εκμετάλλευσης του δικτύου επίσκεψης και της WIND Ελλάς.

Η επιλογή της υπηρεσίας θα γίνεται άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, από τη στιγμή που ο συνδρομητής θα έχει συνδεθεί και θα έχει αγοράσει κάποιο πακέτο δεδομένων από τοπικό πάροχο. Για την υπηρεσία αυτή ο συνδρομητής θα χρεώνεται από τον τοπικό πάροχο και η WIND Ελλάς δεν θα ευθύνεται έναντι του συνδρομητή για την εν λόγω υπηρεσία, την ποιότητα αυτής ή τις χρεώσεις.

Η υπηρεσία θα  αφορά κίνηση data internet αποκλειστικά για χρήση εντός της χώρας που ανήκει ο πάροχος (πχ εάν ο συνδρομητής αγοράσει πακέτο από την εταιρεία WIND Ιταλίας, το πακέτο θα ισχύει μόνο για κίνηση data εντός Ιταλίας με σύνδεση στο δίκτυο WIND). Για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία θα πρέπει ο συνδρομητής να συνδεθεί με τον φορέα που θα παρέχει την υπηρεσία στη χώρα περιαγωγής και να αλλάξει το APN της συσκευής του στο πανευρωπαϊκό APN που θα χρησιμοποιείται μόνο γι αυτόν τον σκοπό: EU APN. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες data (Blackberry, MMS, VPN κ.τ.λ.), θα παρέχονται από την WIND Ελλάς (μέσω της υπάρχουσας υπηρεσίας περιαγωγής) αλλάζοντας το APN ώστε να επιστρέψει ο συνδρομητής στην WIND Ελλάς. Φωνητικές υπηρεσίες, SMS και άλλες συναφείς υπηρεσίες περιαγωγής θα συνεχίσουν να παρέχονται από τη WIND Ελλάς.

Κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα ο συνδρομητής θα πρέπει να αλλάξει APN ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει ξανά τις υπηρεσίες δεδομένων της WIND Ελλάς.

Η περιαγωγή από και προς χώρες εκτός ΕΕ θα συνεχίσει να προσφέρεται στον συνδρομητή από τη WIND Ελλάς, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου που έχει υπογράψει ο συνδρομητής και τον επίσημο τιμοκατάλογο της WIND Ελλάς, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά, σύμφωνα με τους Κανονισμούς της ΕΕΤΤ.

Σε περίπτωση τροποποίησης της ισχύουσας σήμερα νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή / και της Ελληνικής σχετικής νομοθεσίας και του κανονιστικού πλαισίου της ΕΕΤΤ, η WIND Ελλάς επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της να τροποποιήσει ή / και να καταργήσεις τις ανωτέρω δυνατότητες, σύμφωνα με το ισχύον κάθε φορά ρυθμιστικό και νομοθετικό πλαίσιο.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση οι συνδρομητές μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών:

  • συμβολαίου και καρτοκινητής στο 1260 από κινητό 6935601260 από σταθερό, με χρέωση (0,25€/κλήση)
  • εταιρικοί στο 1277 από κινητό 8005001277 από σταθερό, δωρεάν
  • καρτοκινητής Q στο 1222 από κινητό 6995551222 από σταθερό, με χρέωση (0,25€/κλήση).


Χρησιμοποιείς τον Internet Explorer 8

Για να έχεις καλύτερη εμπειρία και πλοήγηση στο νέο site της WIND κάνε update στον Internet Explorer 10:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ BROWSER
Συνέχεια στο wind.gr