• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Κώδικας Δεοντολογίας

Κώδικας Δεοντολογίας Κινητής Τηλεφωνίας

 

Στο πλαίσιο αυτορρύθμισης του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας και στοχεύοντας στην ενεργή συμμετοχή της κινητής τηλεφωνίας για την ορθή χρήση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας από τους πελάτες στους οποίους απευθύνονται (για παράδειγμα υπηρεσίες περιεχομένου, videos, MMS), οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone, WIND, Cosmote, υπέγραψαν από κοινού έναν «Κώδικα Δεοντολογίας», ο οποίος αφορά στις υπηρεσίες με θεματικές ενότητες που απευθύνονται σε ενήλικες.
 

Aσφαλέστερη χρήση κινητού από παιδιά και εφήβους

Οι εταιρίες συνεχίζουν να εργάζονται στην κατεύθυνση της περαιτέρω βελτίωσης του Κώδικα, λαμβάνοντας υπόψη και τις εξελίξεις του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ως αποτέλεσμα έχει ενσωματωθεί στον παρόντα Κώδικα και το Ευρωπαϊκό Μνημόνιο για την ασφαλέστερη χρήση κινητού από παιδιά και εφήβους, όπως αυτό έχει υπογραφεί από τις άνω εταιρείες στα πλαίσια εναρμόνισής του με τον ως άνω Κώδικα.

Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές

Με την υπ’ αρ. 488/92/30-07-2008 απόφασή της η ΕΕΤΤ δημοσίευσε τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο παρών Κώδικας ρυθμίζει τα θέματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές συμπληρωματικά προς το ισχύον κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο.

Σταθερή τηλεφωνία με προεπιλογή φορέα

Στο πλαίσιο της ρύθμισης παροχής και λειτουργίας της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας με προεπιλογή φορέα η ΕΕΤΤ σε συνεργασία με τις εταιρείες παροχής της υπηρεσίες συμφώνησαν από κοινού σε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας», ο οποίος αφορά την εφαρμογή, προώθηση και διαχείριση της υπηρεσίας με γνώμονα πάντα τον τελικό καταναλωτή. Οι εταιρείες συνεχίζουν να εργάζονται στην κατεύθυνση της περαιτέρω βελτίωσης του Κώδικα λαμβάνοντας υπόψη και τις εξελίξεις του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο.



 

Κώδικας Δεοντολογίας της WIND Ελλάς

Ο σκοπός της WIND Ελλάς σχετικά με την λειτουργία του Κώδικα Δεοντολογίας είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο πλαίσιο σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και της επαγγελματικής δεοντολογίας, έτσι ώστε να δώσει την ευκαιρία σε όλους τους εργαζόμενους να λάβουν γνώση των κανόνων και των αρχών ορθής πρακτικής και της ηθικής που υιοθετούνται από την εταιρεία και καθορίζουν τις σχέσεις τόσο μεταξύ των εργαζομένων στην εταιρεία όσο και με οποιοδήποτε τρίτο μέρος έρχονται σε επαφή στα πλαίσια της εργασίας τους και των αρμοδιοτήτων τους.

Για τις όποιες τυχόν απορίες, προβληματισμούς και ερωτήσεις σχετικά με εκείνες  τις συμπεριφορές που έρχονται σε αντίθεση με τις αρχές που αναφέρονται στον Κώδικα Δεοντολογίας της WIND Ελλάς, η Εταιρεία έχει δημιουργήσει και είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο την Αναφορά Αντιδεοντολογικών Πρακτικών. Η Πολιτική Αναφοράς Αντιδεοντολογικών Πρακτικών αποτελεί μέρος του Κώδικα Δεοντολογίας της WIND Ελλάς.

Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις καταγγελίες σχετικές με τον Κώδικα Δεοντολογίας της WIND Ελλάς υπάρχουν οι εξής τρόποι επικοινωνίας:

  • Μπορείς να αποστείλεις email στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο codeofconduct@wind.gr.
  • Εάν επιθυμείς να παραμείνεις ανώνυμος μπορείς να συμπληρώσετε την Αναφορά Αντιδεοντολογικών Πρακτικών. Για να συμπληρώσεις και να αποστείλεις την σχετική φόρμα επικοινωνίας πάτησε εδώ     
  • Μπορείς να αποστείλεις επιστολή στην Ταχυδρομική Θυρίδα:
    WIND Ελλάς
    ΤΘ 61336
    151 04 Μαρούσι
    Αθήνα, Ελλάδα