Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Κώδικας Δεοντολογίας

Κώδικας Δεοντολογίας Κινητής Τηλεφωνίας

 

Στο πλαίσιο αυτορρύθμισης του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας και στοχεύοντας στην ενεργή συμμετοχή της κινητής τηλεφωνίας για την ορθή χρήση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας από τους πελάτες στους οποίους απευθύνονται (για παράδειγμα υπηρεσίες περιεχομένου, videos, MMS), οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone, WIND, Cosmote, υπέγραψαν από κοινού έναν «Κώδικα Δεοντολογίας», ο οποίος αφορά στις υπηρεσίες με θεματικές ενότητες που απευθύνονται σε ενήλικες.
 

Aσφαλέστερη χρήση κινητού από παιδιά και εφήβους

Οι εταιρίες συνεχίζουν να εργάζονται στην κατεύθυνση της περαιτέρω βελτίωσης του Κώδικα, λαμβάνοντας υπόψη και τις εξελίξεις του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ως αποτέλεσμα έχει ενσωματωθεί στον παρόντα Κώδικα και το Ευρωπαϊκό Μνημόνιο για την ασφαλέστερη χρήση κινητού από παιδιά και εφήβους, όπως αυτό έχει υπογραφεί από τις άνω εταιρείες στα πλαίσια εναρμόνισής του με τον ως άνω Κώδικα.

Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές

Με την υπ’ αρ. 488/92/30-07-2008 απόφασή της η ΕΕΤΤ δημοσίευσε τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο παρών Κώδικας ρυθμίζει τα θέματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές συμπληρωματικά προς το ισχύον κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο.

Σταθερή τηλεφωνία με προεπιλογή φορέα

Στο πλαίσιο της ρύθμισης παροχής και λειτουργίας της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας με προεπιλογή φορέα η ΕΕΤΤ σε συνεργασία με τις εταιρείες παροχής της υπηρεσίες συμφώνησαν από κοινού σε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας», ο οποίος αφορά την εφαρμογή, προώθηση και διαχείριση της υπηρεσίας με γνώμονα πάντα τον τελικό καταναλωτή. Οι εταιρείες συνεχίζουν να εργάζονται στην κατεύθυνση της περαιτέρω βελτίωσης του Κώδικα λαμβάνοντας υπόψη και τις εξελίξεις του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο.


Κώδικας Δεοντολογίας της WIND

Ο Κώδικας Δεοντολογίας μας («Κώδικας Επιχειρηματικής Δεοντολογίας και Ηθικής») είναι το θεμέλιο που καθορίζει τις προσδοκίες της United Group για τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Συμβάλλει στο να δοθεί η δυνατότητα σε όλους όσους εργάζονται στην United Group να κατανοήσουν την ευθύνη που έχουν να ενεργούν σύμφωνα με τον Κώδικα, τις ισχύουσες πολιτικές και τη νομοθεσία, ανεξαρτήτως ρόλου ή τοποθεσίας, προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων φορέων.

Όπου οι νόμοι ή οι κανονισμοί είναι λιγότερο αυστηροί από τον Κώδικα ή τις πολιτικές μας, εφαρμόζουμε τα υψηλότερα πρότυπα. Ως εργαζόμενοι της United Group, όταν χρειαζόμαστε οδηγίες ή αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα ή θέλουμε να κάνουμε κάποια Αναφορά, μπορούμε να επικοινωνούμε είτε με τον Υπεύθυνο Κανονιστικής Συμμόρφωσης της χώρας μας ή τον Επικεφαλής Κανονιστικής Συμμόρφωσης της United Group.

Όλοι όσοι αναφέρουν έναν αληθινό προβληματισμό θα προστατεύονται πάντα, σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Αναφορών και Μη Ανταπόδοσης Αντιποίνων.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε διευκρινήσεις σχετικά με θέματα που αφορούν τον Κώδικα Επιχειρηματικής Δεοντολογίας και Ηθικής, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις ή να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Κανονιστικής Συμμόρφωσης της United Group με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • E-mail: compliance@united.group
  • Γραμμή Υποστήριξης και Αναφορών (μέσω ιστότοπου): unitedgroup.ethicspoint.com
  • Γραμμή Υποστήριξης και Αναφορών (εφαρμογή για πρόσβαση μέσω κινητού/tablet) με Κωδικό QR
  • Αριθμός τηλεφώνου χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο (Ελλάδα): 800 000 0126

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, παρακάτω μπορείτε να βρείτε τα αντίστοιχα έγγραφα στα Αγγλικά:

Wind.gr Logo
Θέλεις να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για προσφορές της WIND;