Εθνικός Πρωταθλητής στην Εξυπηρέτηση Πελατών η WIND

02/01/2017

Κορυφαία διάκριση του Προγράμματος Εκπαίδευσης για την Εξυπηρέτηση Πελατών από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης

 

 

Αθήνα 23 Δεκεμβρίου 2016. Το πρώτο βραβείο για το πρόγραμμα εκπαίδευσης της ομάδας της με σκοπό τη βέλτιστη Εξυπηρέτηση Πελατών κατέκτησε η WIND από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης.

 

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης που βραβεύτηκε ως το κορυφαίο αφορά όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας και κάθε ρόλο ευθύνης με σκοπό να εδραιώσει  Ενιαία Πελατοκεντρική Κουλτούρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των Πελατών της WIND στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία.

 

Το βραβείο παρέλαβε η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manager της WIND Ελλάς η οποία δήλωσε: «Μέσα από το πρόγραμμα εκπαίδευσης οπλιστήκαμε με εφόδια, πήραμε μεθοδολογίες που κάνουν πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το βραβείο ανήκει σε όλους τους ανθρώπους του κέντρου και των καταστημάτων που είναι ο καθρέφτης της εταιρείας μας.».

 

Μαζί της στη σκηνή ανέβηκε η Βάνα Καραγιάννη, Commercial Training Senior Manager της WIND Ελλάς που εργάστηκε με την ομάδα της για το πλάνο εκπαίδευσης: «Η ομάδα μας είναι αφοσιωμένη στην άριστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας και κάθε ενέργεια εκπαίδευσης ενισχύει ακόμη περισσότερο την πελατοκεντρική κουλτούρα μας.».

 

Το κορυφαίο πρόγραμμα εκπαίδευσης που εφάρμοσε η εταιρεία εκτόξευσε την ποιότητα του τρόπου Εξυπηρέτησης Πελατών με αποτέλεσμα ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών ν’ αυξηθεί σε ποσοστό 85% καθώς η ικανοποίηση των συνδρομητών από την ταχύτητα εξυπηρέτησης αγγίζει το 90%.  Επιπρόσθετα, 93% των πελατών WIND δηλώνουν ευχαριστημένοι από την κατάρτιση των πωλητών ενώ το 95% χαρακτηρίζει άριστη τη φιλικότητα και την ευγένεια της ομάδας.

 

 

Λίγα λόγια για το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών:

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός  οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 102 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.