Exit

Αγορά

Γνώρισέ μας.

Στόχος μας διασφάλιση της απόλυτης ικανοποίησης των πελατών μας μέσα από την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, απαντώντας έτσι στις ανάγκες επικοινωνίας τους και καινοτομώντας στην τεχνολογία.

Υπηρεσίες Ενημέρωσης Συμβολαίου Κινητής

  • Υπηρεσία Ενημέρωσης Υπολοίπου Προγραμμάτων Συμβολαίου

    Όλοι οι συνδρομητές συμβολαίου κινητής μπορούν να ενημερώνονται για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας ή των SMS τους, ανά πάσα στιγμή άμεσα και δωρεάν στέλνοντας ένα κενό SMS στο 1212.
  • Υπηρεσία Ενημέρωσης Υπολοίπου Προγραμμάτων WIND to All

    Στα Προγράμματα WIND to All οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για το υπόλοιπο των λεπτών ομιλίας, των SMS & των ΜΒ του προγράμματος ή του πρόσθετου Πακέτου τους, αλλά και για το υπόλοιπο του Ανώτατου Ύψους Λογαριασμού που έχουν ορίσει, κάνοντας απλά μια κλήση στο 1270 από το κινητό τους.
  • Υπηρεσία Δωρεάν Αυτόματης Ειδοποίησης Προγραμμάτων WIND to All

    Επιπλέον, στα προγράμματα WIND to All, οι συνδρομητές ξέρουν πάντα τι συμβαίνει στο λογαριασμό τους. Γιατί ενημερώνονται αυτόματα και δωρεάν με SMS, 10 λεπτά,10 SMS & 10 ΜΒ πριν, αλλά και όταν εξαντληθεί εντελώς η δωρεάν χρήση του προγράμματός τους.
  • Προστασία ανηλίκων

    Όσον αφορά τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης τηρούμε αυστηρά τους κανονισμούς για την προστασία των ανηλίκων κατά τη χρήση του κινητού. Ειδικά για τις γραμμές 901 και 909, αλλά και τα πενταψήφια SMS, μπορεί να ζητηθεί φραγή μετά από τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία του κατόχου του λογαριασμού(ενηλίκου) και σχετικού αιτήματος του.

Καρτοκινητή τηλεφωνία

  • Υπηρεσία Ενημέρωσης Υπολοίπου

    Kάθε συνδρομητής καρτοκινητής τηλεφωνίας μπορεί να έχει άμεση ενημέρωση, αυτόματα και δωρεάν. Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας τους, το υπόλοιπό τους μετά από την κατανάλωση του/των πακέτου/ων δωρεάν χρόνου ομιλίας του προγράμματός τους, αλλά και από τα bonus πιστότητας.
  • Υπηρεσία Επέκτασης Χρόνου Ομιλίας

    Ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, ακόμη και όταν έχει μηδενικό υπόλοιπο, να επεκτείνει το υπόλοιπό του με χρόνο ομιλίας, καλώντας απλά έναν 4ψήφιο αριθμό και έτσι να μιλήσει άμεσα σε μια δύσκολη στιγμή.
  • Υπηρεσία WIND Ring Me Now

    Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στο συνδρομητή να ειδοποιήσει άμεσα οποιονδήποτε πελάτη κινητής τηλεφωνίας WIND, καρτοκινητής ή συμβολαίου, να τον καλέσει όταν δεν διαθέτει επαρκές υπόλοιπο στο καρτοκινητό του. Η χρήση της υπηρεσίας ενεργοποιείται με την αποστολή γραπτού μηνύματος στον 54040, γράφοντας μόνο τον αριθμό του κινητού που πρόκειται να κάνει την κλήση.
  • Υπηρεσία Αλλαγής Οικονομικού Πακέτου

    Η υπηρεσία προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής του οικονομικού πακέτου βάσει του οποίου χρεώνεται ο συνδρομητής. Η μεταφορά στο καινούριο οικονομικό πακέτο πραγματοποιείται με δωρεάν κλήση στο 1342 και η αλλαγή χρεώσεων γίνεται άμεσα. Η αλλαγή οικονομικού πακέτου μπορεί να πραγματοποιηθεί μία φορά κάθε μήνα.

Ενημέρωση Κοινού

Στη WIND Ελλάς θεωρούμε υποχρέωση μας να ενημερώνουμε τους πελάτες μας αναλυτικά και με σαφήνεια με όλες τις πληροφορίες σχετικά με την προσωπική ή εταιρική τους επικοινωνία.

  • Γονικός Έλεγχος

    Ενημερώνουμε συστηματικά τους γονείς για τις δυνατότητες περιορισμού πρόσβασης σε ανήλικους χρήστες, μέσω έντυπης και ηλεκτρονικής ενημέρωσης, καθώς και με την οργάνωση ημερίδων σε όλη την Ελλάδα.
  • Διαφανής Τιμολόγηση

    Φροντίζουμε σε όλα τα σημεία ενημέρωσης του πελάτη η πληροφορία χρέωσης να παρέχεται με διαφάνεια, αναλυτικά και με σαφήνεια, μέσα από τη διάθεση ανανεωμένων τιμοκαταλόγων, ενημέρωση στον Τύπο ή προσωπικής επικοινωνίας. Αναφορικά με τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης και κλήσεων αυξημένης χρέωσης, ενημερώνουμε αναλυτικά τους συνδρομητές μας σχετικά με τις εν λόγω χρεώσεις, εφαρμόζοντας πλήρως τους κανονισμούς της ΕΕΕΤ.

Τα προϊόντα που παραλαμβάνουμε και διαθέτουμε εμπορικά από το δίκτυο συνεργατών μας, καλύπτονται από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία (CE mark), όπως αυτή έχει εναρμονιστεί στο ελληνικό δίκαιο.

«Πράσινο» Προϊόν

Στο πλαίσιο των καινοτόμων υπηρεσιών μας που συμβάλουν στην ενίσχυση της πράσινης οικονομίας, έχουμε αναπτύξει τις υπηρεσίες:

  • WIND Business Cloud
  • Business Antivirus
  • WIND Fleet

Κοινωνικό Προϊόν

Πιστεύουμε βαθιά ότι η τεχνολογία μπορεί να σταθεί αρωγός σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Έτσι, συμβάλλουμε στην κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών τους αναγκών στοχεύοντας στη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού. Σε αυτό το πλαίσιο η WIND ενδεικτικά παρέχει τα εξής:

  • Ειδικές προσφορές
  • WIND Care
  • Γραμμές κοινωνικής προσφοράς- Υπηρεσία «Προσφέρω»
  • Παιδικά χωριά SOS
  • «Ευρωπαϊκή γραμμή βοήθειας για το παιδί»
  • «Κιβωτός του κόσμου»
  • «Γραμμή στήριξης παιδιών και εφήβων της Ε.ΨΥ.ΠΕ»
  • «Amber Alert Hellas»
  • «Γραμμή SOS – Χαμόγελο του Παιδιού»
  • Γραμμές Έκτακτης Ανάγκης

Η Εταιρεία εφαρμόζει στο ακέραιο και δεσμεύει τρίτα συμβατικά μέρη για την εφαρμογή κωδίκων, που έχουν εκδοθεί από την ΕΕΤΤ και άπτονται θεμάτων προστασίας του καταναλωτή, και συγκεκριμένα των:

  • Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές (Αποφ ΕΕΤΤ 488/82/30-7-2008),όπως ισχύει.
  • «Ευρωπαϊκού Μνημονίου για την ασφαλέστερη χρήση του κινητού τηλεφώνου από παιδιά και νέους εφήβους», που έχουν συναφθεί και εφαρμόζονται μεταξύ των Εταιρειών Παροχής Υπηρεσιών Κινητής Τηλεφωνίας

Περαιτέρω, η Εταιρεία εφαρμόζει στο ακέραιο και δεσμεύει τρίτα συμβατικά μέρη για την εφαρμογή κωδίκων, που άπτονται θεμάτων προστασίας ανηλίκων, και συγκεκριμένα των:

  • Κώδικα Δεοντολογίας για τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω κινητών τηλεφώνων και την προστασία των ανήλικων χρηστών»
  • «Ευρωπαϊκού Μνημονίου για την ασφαλέστερη χρήση του κινητού τηλεφώνου από παιδιά και νέους εφήβους», που έχουν συναφθεί και εφαρμόζονται μεταξύ των Εταιρειών Παροχής Υπηρεσιών Κινητής Τηλεφωνίας

Σε όλες τις συμβάσεις που συνάπτουμε με το καταναλωτικό κοινό συμπεριλαμβάνουμε αυστηρούς όρους σε σχέση με την προστασία δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, απαγορεύοντας στους συνδρομητές μας τη χρήση των υπηρεσιών μας με τρόπο που να παραβιάζει το δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας επί ποινή διακοπής της σχετικής σύμβασης. Περαιτέρω, πληρούμε στο ακέραιο τις έννομες υποχρεώσεις μας ως πάροχος δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε σχέση με την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιπροσθέτως, έχουμε υπογράψει Πλαίσιο Συνεργασίας με τους εγχώριους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων με αντικείμενο την ανάληψη από κοινού δράσεων για την πληροφόρηση και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού αναφορικά με την πειρατεία στο διαδίκτυο και την παρεπόμενη λόγω αυτής ζημία που υφίστανται οι κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων, τα οποία είναι διεθνώς αναγνωρισμένα ως ανθρώπινα δικαιώματα.

Οι σχέσεις που διατηρούμε με τους προμηθευτές βασίζονται σε αυστηρά κριτήρια επαγγελματισμού, μέσα από την εφαρμογή συγκεκριμένων διαδικασιών που στοχεύουν στον έλεγχο, κατά το μέτρο του δυνατού, της αξιοπιστίας των προμηθευτών μας.

Επιπλέον, μέσα στο 2013, και στο πλαίσιο της προώθησης της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην εφοδιαστική μας αλυσίδα, αποστείλαμε τον «Κώδικα Δεοντολογίας WIND Ελλάς» στους προμηθευτές μας, έχοντας θέσει ως απαραίτητο όρο συνεργασίας την αποδοχή του Κώδικα.

Αξιολογούμε τους προμηθευτές μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις των συστημάτων διαχείρισης ISO 9001 και ISO 14001, ελέγχουμε τους διαγωνισμούς και διενεργούμε επιθεωρήσεις όταν κρίνεται σκόπιμο

Χρησιμοποιείς τον Internet Explorer 8

Για να έχεις καλύτερη εμπειρία και πλοήγηση στο νέο site της WIND κάνε update στον Internet Explorer 10:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ BROWSER
Συνέχεια στο wind.gr