Exit

Συνεχής Βελτίωση

Υψηλή Ποιότητα.

Εξελισσόμαστε συνεχώς!

Η συνεχής βελτίωση σε όλους τους τομείς και επίπεδα ως αποτέλεσμα των αναγκών και προσδοκιών των πελατών είναι ένας από τους βασικότερους στόχους της WIND, ο οποίος θεσπίζεται μέσα από την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας ISO 9001:2008.

Για τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και των διαδικασιών μας, έχουμε καθιερώσει και εφαρμόζουμε:

  • Έργα με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας σε όλα τα σημεία επαφής τους με την εταιρία συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων Wind, του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών, του λογαριασμού υπηρεσιών και άλλα.
  • Έργα ανασχεδιασμού των διαδικασιών της εταιρίας με στόχο τη βελτίωση και την ευθυγράμμισή τους, πετυχαίνοντας έτσι την αύξηση της απόδοσης και αποτελεσματικότητάς τους με βέλτιστη χρήση των διαθέσιμων πόρων μας, ευελιξία και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών
  • Τη συστηματική διαχείριση των παραπόνων των πελατών μας καθώς και τον προσδιορισμό, ανάλυση, διόρθωση και πρόληψη προβλημάτων. 
  • Συνεχείς επιστημονικές έρευνες σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και του δικτύου, το επίπεδο εξυπηρέτησης, τα οικονομικά προγράμματα, την αξιοπιστία σε θέματα λογαριασμών κ.α.
  • Πρόγραμμα Εσωτερικών και Εξωτερικών (σε προμηθευτές, συνεργάτες, κ.α.) Επιθεωρήσεων.

Χρησιμοποιείς τον Internet Explorer 8

Για να έχεις καλύτερη εμπειρία και πλοήγηση στο νέο site της WIND κάνε update στον Internet Explorer 10:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ BROWSER
Συνέχεια στο wind.gr