ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ
ΠΑΚΕΤΑ
myQ
myQ App

ΚΑΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;

Λύσε εδώ όλες τις απορίες σου για την Q και τις υπηρεσίες της!

Βρες απάντηση για κάθε σου ερώτημα

Έχεις απορίες για το λογαριασμό σου, το MyQ ή οτιδήποτε άλλο σχετικά με την Q; Συγκεντρώσαμε τις πιο συνηθισμένες απορίες και σου τις λύνουμε εδώ!

Επίλεξε ομάδα FAQ

Πώς ανανεώνω το χρόνο ομιλίας μου;
Με ποιους τρόπους μπορώ να ανανεώσω τον χρόνο ομιλίας μου online;
Με τι ποσό μπορώ να ανανεώσω την πρώτη φορά που θα μπω στην υπηρεσία;
Ποιες είναι οι διαθέσιμες αξίες χρόνου ομιλίας;
Πόσο συχνά μπορώ να ανανεώνω τον χρόνο ομιλίας μου μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικής αγοράς χρόνου ομιλίας;
Ποιές κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή μου;
Η ηλεκτρονική αγορά χρόνου ομιλίας καταργεί τους υπόλοιπους τρόπους ανανέωσης;
Ποια Bonus απολαμβάνω πραγματοποιώντας ηλεκτρονική αγορά χρόνου ομιλίας μέσω του myQ;
Πού μπορώ να απευθυνθώ αν αντιμετωπίσω οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την διάρκεια της online αγοράς χρόνου ομιλίας;
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω του Internet;
Ποια είναι τα νέα πακέτα της Q;
Ποια είναι τα Online Πακέτα που παίρνω από το MY Q;
Με ποιο τρόπο καταναλώνεται ο χρόνος ομιλίας μου μέσα από τα νέα πακέτα και από το online bonus;
Πόσο διαρκεί ο ενσωματωμένος χρόνος από τα προπληρωμένα πακέτα και από το bonus ανανέωσης;
Πώς καταναλώνεται ο δωρεάν χρόνος ομιλίας των υπόλοιπων πακέτων και των πακέτων προς το εξωτερικό;
Πόσες φορές μπορώ να αγοράσω τα νέα πακέτα της Q και τα πακέτα για το εξωτερικό;
Από πού μπορώ να ενεργοποιήσω τα αγαπημένα μου πακέτα Q;
Ποια είναι η προτεραιότητα κατανάλωσης των προσφορών και των πακέτων Q που απολαμβάνω;
Τι κάρτες ανανέωσης υπάρχουν;
Πώς κάνω εγγραφή από την εφαρμογή;
Πώς κάνω είσοδο στην εφαρμογή;
Ξέχασα τον κωδικό μου από την εφαρμογή. Τι κάνω;
Γιατί δεν μπορώ να δω καθόλου το περιεχόμενο των προσφορών και των πακέτων στην “ελεύθερη είσοδο” στην εφαρμογή;
Τι είναι η ελεύθερη είσοδος στην εφαρμογή;
Τι πληροφορίες παρέχει το Status στην εφαρμογή;
Πώς μπορώ να ανανεώσω το χρόνο ομιλίας μου μέσω της εφαρμογής;
Γιατί δεν μπορώ να δω μακρινά καταστήματα WIND μέσω της εφαρμογής;
Γιατί δεν μπορώ να δω τα καταστήματα WIND μέσω της εφαρμογής;
Είναι η εφαρμογή της Q δωρεάν;
Μπορώ να κάνω χρήση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή από διαφορετικό κινητό;
Μπορώ να αλλάξω το e-mail μου στην εφαρμογή;
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου στην εφαρμογή;
Πρέπει να συμπληρώνω τα στοιχεία μου κάθε φορά που ανοίγω την εφαρμογή;
Μπορώ να εγγραφώ στο newsletter της WIND/Q από την εφαρμογή;
Γιατί δεν μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter από την εφαρμογή και μου λέει ότι είμαι ήδη εγγεγραμμένος;
Τι είναι η λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων από την εφαρμογή;
Ποιες εκδόσεις τηλεφώνων υποστηρίζονται από την εφαρμογή;
Πώς ενεργοποιώ τις ρυθμίσεις internet στη συσκευή μου;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τη συσκευή μου για WAP;
Το κινητό μου έχει τις ρυθμίσεις δεδομένων (mobile internet) και πάλι δεν έχω πρόσβαση στο internet. Τι να κάνω;
Ποια είναι η βασική χρέωση της Q;
Ποιο είναι το online bonus ανανέωσης;
Ποιο είναι το bonus καταστημάτων;
Τι είναι το bonus ανανέωσης και πώς μπορώ να το πάρω;
Πόσο διαρκεί ο ενσωματωμένος χρόνος από τα προπληρωμένα πακέτα και από το bonus ανανέωσης;
Μέχρι πότε ισχύει το bonus ανανέωσης;
Πόσες φορές δικαιούμαι το bonus ανανέωσης των 10€ και άνω;
Πώς γίνεται η κατανάλωση του bonus ανανέωσης;
Τι είναι το “choose your bonus” και πώς ενεργοποιείται;
Πώς διαμορφώνεται το online Registration Bonus και πώς καταναλώνεται;
Πού μπορώ να μάθω το υπόλοιπο από το Bonus εγγραφής μου;
Αν το καρτοκινητό μου έχει φραγή, μπορώ να καλέσω αριθμούς έκτακτης ανάγκης (100, 199 κ.λπ.);
Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας και τα δωρεάν SMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας;
Ποιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμες όταν είμαι στο εξωτερικό;
Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό που πρέπει να έχω στο λογαριασμό μου για να πραγματοποιήσω μία οποιαδήποτε κλήση;
Πώς βάζω μπρος την υπηρεσία Περιαγωγής (Roaming) στο καρτοκινητό μου Q;
Πώς μπορώ να δω τι μου έχει μείνει από χρόνο ομιλίας;
Για να κατεβάσω την εφαρμογή WhatsApp τι πρέπει να κάνω;
Πως χρεώνομαι για τη χρήση της WhatsApp εφαρμογής;
Ποια είναι η μέγιστη δωρεάν χρήση δεδομένων που μπορώ να κάνω χρησιμοποιώντας την WhatsApp εφαρμογή;
Πώς χρεώνεται η χρήση των υπόλοιπων εφαρμογών στο κινητό μου;