• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Κατά την παραμονή σου στο εξωτερικό

Προσωπικός Τηλεφωνητής & Προώθηση Κλήσεων στο Εξωτερικό

Για να ακούσεις τα μηνύματα σου, ενώ βρίσκεσαι στο εξωτερικό, θα πρέπει να καλέσεις στο +30 693 560 1222 από το κινητό σου ή άλλο σταθερό ή κινητό τηλέφωνο. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τις ηχογραφημένες οδηγίες, θα πρέπει να εισάγεις τον αριθμό του κινητού σου, να πληκτρολογήσεις αστερίσκο (*) και ξανά αστερίσκο (*) και τέλος να εισάγεις τον κωδικό PIN του τηλεφωνητή σου. Πριν αναχωρήσεις για το εξωτερικό θα πρέπει να αλλάξεις τον κωδικός εισόδου (PIN) του τηλεφωνητή σου, ορίζοντας τον δικό σου 4ψήφιο κωδικός εισόδου. Για να αλλάξεις τον κωδικό εισόδου κάλεσε στο 1222, όσο βρίσκεσαι στην Ελλάδα, και ακολούθησε τις ηχογραφημένες οδηγίες. Ο αρχικός κωδικός που θα σου ζητηθεί είναι το 1111.

Οι χρεώσεις Περιαγωγής ισχύουν κανονικά για την χρήση του τηλεφωνητή στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, όταν σου αφήσουν κάποιο μήνυμα στον τηλεφωνητή, χρεώνεσαι για όλη τη διάρκεια της εισερχόμενης κλήσης, με εξαίρεση τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου η λήψη φωνητικού μηνύματος στον τηλεφωνητή κατά την Περιαγωγή είναι δωρεάν. Επίσης, όταν καλείς τον τηλεφωνητή σου για να λάβεις αυτό το μήνυμα, χρεώνεσαι για όλη τη διάρκεια ακρόασης (εξερχόμενη κλήση Περιαγωγής από τη χώρα που βρίσκεσαι προς Ελλάδα).

Οι υπηρεσίες προώθησης κλήσεων σε Περιαγωγή, όπως και η ειδοποίηση κλήσεων, χρεώνονται ως διεθνείς κλήσεις Περιαγωγής και για την αποφυγή ανεπιθύμητων χρεώσεων προτείνεται η απενεργοποίηση τους πριν το ταξίδι σου στο εξωτερικό.

Υπηρεσία Ενημέρωσης και Φραγής Mobile Internet

Η Υπηρεσία Ενημέρωσης και Φραγής GPRS Roaming σε ενημερώνει σχετικά με την κατανάλωση δεδομένων κατά την Περιαγωγή και διασφαλίζει τον έλεγχο του λογαριασμού σου, για να μπορείς να σερφάρεις ξέγνοιαστα από το κινητό σου όταν ταξιδεύεις στο εξωτερικό.

Η υπηρεσία σου παρέχει τη δυνατότητα φραγής της κίνησης δεδομένων Περιαγωγής όταν υπερβείς το όριο των 62€ ανά μήνα τιμολόγησης (συνδρομητές συμβολαίου), ή ανά ημερολογιακό μήνα (συνδρομητές καρτοκινητής) σε κίνηση δεδομένων κατά την Περιαγωγή.

Θα ενημερωθείς με δωρεάν γραπτό μήνυμα όταν η χρέωση σου φτάνει στο 80% του ορίου (δηλαδή στα 49€). Για να συνεχίσεις την κίνηση δεδομένων, αποτρέποντας την υλοποίηση της φραγής, μπορείς να στείλει δωρεάν SMS “UNBAR ΝΑΙ” στο 1202 (συνδρομητές συμβολαίου) ή στο 1284 (συνδρομητές καρτοκινητής).

Μπορείς να ενεργοποιήσεις και να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία οποιαδήποτε στιγμή με δωρεάν SMS ή καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (1260, με χρέωση) από Ελλάδα και εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα:

Ενεργοποίηση

  • Για συνδρομητές συμβολαίου: G60 ΝΑΙ στο 1202
  • Για συνδρομητές WIND to ALL & καρτοσύνδεσης και πελάτες καρτοκινητής: G ΝΑΙ στο 1284
  • Κατ’ εξαίρεση, αν είσαι συνδρομητής που ανήκεις σε οικογενειακά και εταιρικά οικονομικά προγράμματα μπορείς να στέλνεις μήνυμα στο 1202 για αυτή μόνο την υπηρεσία.

Απενεργοποίηση

  • Για συνδρομητές συμβολαίου: G ΟΧΙ στο 1202
  • Για συνδρομητές WIND to ALL & καρτοσύνδεσης και πελάτες καρτοκινητής: G ΟΧΙ στο 1284

Διευκρινίσεις

Χρήσιμες συμβουλές για χρήση Internet στο Εξωτερικό

Εδώ θα βρεις κάποια χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν να χρησιμοποιείς το mobile internet στο εξωτερικό αποφεύγοντας την ανεξέλεγκτη χρήση δεδομένων.

  • Σου προτείνουμε να τερματίζεις όλες τις εφαρμογές που τρέχουν στο κινητό σου όταν δεν τις χρησιμοποιείς.
  • Αν χρησιμοποιείς πλοηγό βεβαιώσου ότι το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς βασίζεται στο Global Positioning System (GPS) και όχι στο A-GPS ή στο ιντερνέτ για να κατεβάζει χάρτες.
  • Αν έχεις ενεργοποιημένα software updates ή αυτόματη ενημέρωση εφαρμογών μπορείς να τα απενεργοποιήσεις, αν δεν τα χρειάζεσαι για όσο βρίσκεσαι στο εξωτερικό. Εναλλακτικά μπορείς να ρυθμίσεις τη συσκευή σου ώστε να σε ρωτάει πριν γίνει οποιαδήποτε ενημέρωση εφαρμογών ή λογισμικού.
  • Επίλεξε να λαμβάνεις μόνο τα κείμενα των e-mail σου (χωρίς τα συνημμένα αρχεία) ή να λαμβάνεις e-mail έως ένα συγκεκριμένο όριο π.χ. 10ΚΒ
  • Αν θέλεις να κατεβάσεις κάποια εφαρμογή όταν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, έλεγξε πρώτα το μέγεθός της, καθώς ορισμένες εφαρμογές μπορεί να έχουν μεγάλο μέγεθος.

Ανώτατο Όριο Λογαριασμού κατά την Περιαγωγή

Αν είσαι πελάτης συμβολαίου, έχεις διαθέσιμη την υπηρεσία "Ανώτατο Όριο Λογαριασμού" με την οποία ορίζεις ποιο είναι το ανώτατο όριο σου το οποίο αφορά τις χρεώσεις πέραν του προγράμματός σου και των συμπληρωματικών υπηρεσιών. Για τη δική σου προστασία, εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη συμπλήρωση του ανώτατου ύψους λογαριασμού, ενεργοποιείται η ολική φραγή της υπηρεσίας.

Κατά τη διάρκεια της Περιαγωγής σε συγκριμένες χώρες στο εξωτερικό, δεν υποστηρίζεται η παραπάνω υπηρεσία για το ανώτατο όριο σου που αφορά τις εξερχόμενες κλήσεις. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσεις εξερχόμενες κλήσεις πέραν του ανώτατου ορίου που έχεις ορίσει, δεν θα υπάρξει φραγή και θα συνεχίσεις να πραγματοποιείς χρεώσιμη κίνηση. Ο λόγος είναι ότι τα ξένα δίκτυα σε αυτές τις χώρες δεν διαθέτουν την τεχνική και δικτυακή δυνατότητα για την υποστήριξη αυτής της υπηρεσίας.

Οι χώρες στις οποίες δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία είναι οι παρακάτω:

  • Βενεζουέλα (στο δίκτυο Movilnet)
  • Γαλλική Πολυνησία
  • Γκαμπόν
  • Γουινέα
  • Ελ Σαλβαδόρ
  • Ζάμπια
  • Ζιμπάμπουε
  • Ινδία (στο δίκτυο Vodafone Idea)
  • Κολομβία (στο δίκτυο Claro)
  • Λιβερία (στο δίκτυο Comium)
  • Μαλάουι
  • Μαυριτανία
  • Μπαχάμες
  • Μπουρκίνα Φάσο
  • Νίγηρας
  • Παπούα Νέα Γουινέα
  • Σουαζιλάνδη
  • Ταιβάν (στο δίκτυο FET)
  • Τρινιντάντ και Τομπάγκο
  • Χαντ
  • Χιλή (στο δίκτυο Claro CL)