• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
0
Σύγκριση
0

Ανώτατο Όριο Λογαριασμού κατά την Περιαγωγή

Αν είσαι πελάτης συμβολαίου, έχεις διαθέσιμη την υπηρεσία "Ανώτατο Όριο Λογαριασμού" με την οποία ορίζεις ποιο είναι το ανώτατο όριο σου το οποίο αφορά τις χρεώσεις πέραν του προγράμματός σου και των συμπληρωματικών υπηρεσιών. Για τη δική σου προστασία, εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη συμπλήρωση του ανώτατου ύψους λογαριασμού, ενεργοποιείται η ολική φραγή της υπηρεσίας.

Κατά τη διάρκεια της περιαγωγής σε συγκριμένες χώρες στο εξωτερικό, δεν υποστηρίζεται η παραπάνω υπηρεσία για το ανώτατο όριο σου που αφορά τις εξερχόμενες κλήσεις. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσεις εξερχόμενες κλήσεις πέραν του ανώτατου ορίου που έχεις ορίσει, δεν θα υπάρξει φραγή και θα συνεχίσεις να πραγματοποιείς χρεώσιμη κίνηση.

Ο λόγος είναι ότι τα ξένα δίκτυα σε αυτές τις χώρες δεν διαθέτουν την τεχνική και δικτυακή δυνατότητα για την υποστήριξη αυτής της υπηρεσίας.

Οι χώρες στις οποίες δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία είναι οι παρακάτω:

Βενεζουέλα (στο δίκτυο Movilnet)

Γαλλική Πολυνησία

Γκαμπόν

Γουινέα

Ελ Σαλβαδόρ

Ζάμπια

Ζιμπάμπουε

Ινδία (στο δίκτυο Vodafone Idea)

Κολομβία (στο δίκτυο Claro)

Λιβερία (στο δίκτυο Comium)

Μαλάουι

Μαυριτανία

Μπαχάμες

Μπουρκίνα Φάσο

Νίγηρας

Παπούα Νέα Γουινέα

Σουαζιλάνδη

Ταιβάν (στο δίκτυο FET)

Τρινιντάντ και Τομπάγκο

Χαντ

Χιλή (στο δίκτυο Claro CL)