Διευκρινίσεις Rollover
  1. Το Data Rollover ισχύει αποκλειστικά για τα παρακάτω πακέτα:
    • Τalk to All & Data
    • Τalk to All & Data Plus
    • Talk to All & Data Max
    • Talk To All EU Edition
    • Data #4
    • Data #10
  2. Η δυνατότητα Rollover παρέχεται σε ενεργοποιήσεις των πακέτων απ’ όλα τα διαθέσιμα κανάλια (f2g.gr, myF2F App Καταστήματα WIND/Public, 1265).
  3. Μοναδική προϋπόθεση για να απολαύσεις το Rollover είναι να ενεργοποιήσεις το ίδιο πακέτο πριν την λήξη του. Όλα τα Data που έχουν περισσέψει θα μεταφερθούν το επόμενο μήνα.
  4. Το Rollover ισχύει μόνο για τα data των πακέτων και όχι για τα λεπτά ή τα SMS.
  5. Η υπηρεσία Rollover είναι διαθέσιμη έως και την τελευταία ημέρα λήξης του πακέτου.
  6. Η υπηρεσία Rollover δεν έχει έξτρα χρέωση.
  7. Ενημέρωση υπολοίπου παρέχεται μέσω του f2g.gr & MyF2G App καθώς και με κλήση στο 1265.