F.A.Q.

Κάθε πιθανή απορία σου σχετικά με τα F2G πακέτα, τις υπηρεσίες, τις κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας, την κατανάλωση μονάδων και ό,τι άλλο σε προβληματίζει για τη F2G σύνδεσή σου, έχει απάντηση και θα τη βρεις εδώ!

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας μου;

Μπορείς να ελέγχεις το λογαριασμό σου μέσα από το myf2g.gr, από το Myf2g app καθώς και με δωρεάν κλήση στο 1269.

Ποιος είναι ο ισχύων τιμοκατάλογος F2G;

Για να δεις τον τιμοκατάλογο του F2G κάνε κλικ εδώ.

Αν το καρτοκινητό μου έχει φραγή, μπορώ να καλέσω αριθμούς έκτακτης ανάγκης (100, 199 κ.λπ.);

Όχι. Μπορείς όμως να καλέσεις το 112 που είναι ο Πανευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης. Τον ίδιο αριθμό μπορούν να καλέσουν όλοι όσοι ανήκουν στο F2G, ανεξάρτητα από το αν έχουν φραγή ή όχι.

Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας και τα δωρεάν SMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας;

Όχι, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, μόνο προς τους προορισμούς που αναφέρει το κάθε πακέτο. Τα δωρεάν SMS δεν μπορούν να καταναλωθούν προς σύντομους κωδικούς.

Ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες όταν είμαι στο εξωτερικό και πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το υπόλοιπο μου;

Αν είσαι στο εξωτερικό, ανάλογα με το τί θέλεις, ισχύουν τα ακόλουθα:

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών F2G: +30 6935601260
Ανανέωση Χρόνου Ομιλίας:Για να γίνει ανανέωση χρόνου ομιλίας κατά τη διάρκεια του Roaming, ο συνδρομητής μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους: 1)Να αποστείλει γραπτό μήνυμα με τον 16ψήφιο κωδικό ανανέωσης (χωρίς κενά ενδιάμεσα) στον αριθμό 1268 (H αποστολή SMS στο 1268, είναι χωρίς χρέωση - μόνο χρέωση του ξένου δικτύου),2)Να καλέσει 0030 693 5601268 από σταθερό τηλέφωνο ή από κινητό WIND με πάγιο και να ακολουθήσει τις ηχογραφημένες οδηγίες για να ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας στο κινητό του. Κατά την κλήση αυτή θα του ζητηθεί αρχικά να πληκτρολογήσει το νούμερο του κινητού για το οποίο επιθυμεί να ανανεώσει (69ΧXXXXXXΧ) και στη συνέχεια ακούει το μήνυμα που ακούγεται κατά την κλήση στο 1268 από το Καρτοκινητό,3)Mπορεί να ζητήσει από κάποιο τρίτο πρόσωπο να αγοράσει μία κάρτα ανανέωσης και να καλέσει το 693 5601268 από Ελλάδα, ή να δώσει στον ίδιο το συνδρομητή τον κρυφό κωδικό, ώστε να αποστείλει ο ίδιος SMS ή να καλέσει ο ίδιος από κάποιο σταθερό τηλέφωνο ή να ζητήσει από 3ο πρόσωπο να επισκεφθεί Wind Store και να πραγματοποιήσει ηλεκτρονική ανανέωση,4)Εφόσον έχει ήδη προμηθευτεί μία κάρτα ανανέωσης πριν το ταξίδι, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει είσοδο στο MyF2G στην ενότητα Online ανανέωση χρόνου ομιλίας με χρήση 16ψήφιου κωδικού,5)Να πραγματοποιήσει είσοδο στο MyF2G και να επιλέξει ανανέωση, είτε μέσω πιστωτικής είτε μέσω paypal,6)Να πραγματοποιήσει οnline ανανέωση χρόνου ομιλίας χωρίς να είναι εγγεγραμμένος/ logged-in στο MyF2G (Anonymous Top-Up), με online πληρωμή του ποσού ανανέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ή PayPal,7)On-line αγορά 16ψήφιου κωδικού μέσω των εταιρειών viva και connect phone. Στη συνέχεια μπορεί να πραγματοποιήσει ανανέωση χρόνου ομιλίας με τους τρόπους (1,2,3) που αναφέρονται παραπάνω.

Ενημέρωση Υπόλοιπου Χρόνου Ομιλίας: Ο συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας κατά τη διάρκεια του Roaming:1) Με αποστολή ενός κενού μηνύματος στο 1269. H αποστολή SMS στο 1269 είναι χωρίς χρέωση - μόνο χρέωση του ξένου δικτύου,2)Μέσω MyF2G

Ενημέρωση Χρεώσεων και Δικτύων Περιαγωγής: μέσω του site του F2G.

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό που πρέπει να έχω στο λογαριασμό μου για να πραγματοποιήσω μία οποιαδήποτε κλήση;

Δεν απαιτείται ελάχιστο χρηματικό ποσό για να πραγματοποιήσεις κάποια κλήση αν διαθέτεις διαθέσιμα λεπτά από πακέτα ενσωματωμένης ομιλίας. Ακόμα και με €0,00 υπόλοιπο μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε κλήση, δηλαδή χρήση των δωρεάν λεπτών ομιλίας σου.

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό που πρέπει να έχω στο λογαριασμό μου για να χρησιμοποιήσω τα ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης ή και προσφορές;

Tα δωρεάν MB για κίνηση Mobile Internet από ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης και προσφορές δεν θα μπορούν να καταναλωθούν σε περίπτωση μηδενικού υπολοίπου. Ελάχιστο προαπαιτούμενο υπόλοιπο εξακολουθεί να είναι το 0,01€.

Ποια είναι προσφορά στο καρτοκινητό μου όταν το συνδυάζω με Σταθερή & Internet WIND

  • Συνδύασε το καρτοκινητό σου με τη συνδυαστική προσφορά WIND ONE ή με ένα πρόγραμμα Σταθερής & Internet και κέρδισε 120 λεπτά δωρεάν προς σταθερά και κινητά στο καρτοκινητό σου για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργή η γραμμή της σταθερής.
  • Τα δωρεάν λεπτά αποδίδονται κάθε μήνα στο καρτοκινητό σου εφόσον πληρούνται οι βασικοί όροι καρτοκινητής και αποδίδονται κάθε 1η του μήνα. Λαμβάνεις σχετικό SMS επιβεβαίωσης, όπως και κατά την κατανάλωση ή τη λήξη τους.
  • Τα δωρεάν λεπτά έχουν διάρκεια 30 μέρες και τυχόν υπόλοιπο της προσφοράς δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα.
  • Στην περίπτωση που δεν έχει το καρτοκινητό σου επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο από 0,01€ και άνω η προσφορά δεν αποδίδεται εκείνο το μήνα.
  • Ένας νέος συνδρομητής καρτοκινητής από φορητότητα, θα πρέπει να παραμείνει στο δίκτυο της καρτοκινητής για 6 συνεχόμενους μήνες για να μπορεί να συμμετέχει στην προσφορά.
  • Τα δωρεάν λεπτά προς όλα τα δίκτυα ισχύουν προς όλα τα κινητά και σταθερά δίκτυα στην Ελλάδα.
  • Στα δωρεάν λεπτά δεν περιλαμβάνονται κλήσεις προς υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και κλήσεις κατά τη διάρκεια περιαγωγής, ενώ καταναλώνονται ανά 1’’ με ελάχιστη διάρκεια κλήσης τα 3’.
  • Ανανέωσε το χρόνο ομιλίας σου όταν ενεργοποιηθείς για να έχεις εξασφαλισμένο το επαρκές υπόλοιπο του καρτοκινητού σου Ο χρόνος ομιλίας που έχεις στη διάθεσή σου από τη στιγμή της ενεργοποίησης ισχύει για 2 μήνες και το πακέτο σύνδεσης καρτοκινητής WIND για 12 μήνες.
  • Για να συνεχίσεις να κάνεις κλήσεις και να επωφελείσαι της προσφοράς των 120 δωρεάν λεπτών, θα πρέπει να ανανεώσεις τον χρόνο ομιλίας σου 1 φορά κάθε 2 μήνες ανεξαρτήτως ποσού.
  • Αν ο προαγορασμένος χρόνος ομιλίας δεν καταναλωθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 2 μήνες, το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας παραγράφεται αυτόματα.
  • Με το πέρας των αρχικών 12 μηνών, φράσσονται αυτόματα οι εξερχόμενες κλήσεις. Από την ημερομηνία φραγής, έχεις στη διάθεσή σου 35 μέρες για να ανανεώσεις τον χρόνο ομιλίας σου και να επιστρέψεις στην κανονική λειτουργία του τηλεφώνου σου.
  • Με τη λήξη της προθεσμίας των 35 ημερών, ο αριθμός του κινητού σου τηλεφώνου διαγράφεται και κατά συνέπεια σταματά και η σύνδεσή σου με το δίκτυο GSM WIND.