Εξόφληση Λογαριασμών

Εξόφληση Λογαριασμών

Έχεις επιλογή, ακόμα και στην εξόφληση του λογαριασμού σου!


Στη WIND, μπορείς να εξοφλήσεις τον λογαριασμό σου με όποιον από τους παρακάτω τρόπους προτιμάς:

  • Μπαίνοντας στο myWIND, την online πλατφόρμα διαχείρισης των συνδέσεων σου
  • Μέσω της υπηρεσίας on line πληρωμής λογαριασμού με άμεση χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας (Visa, MasterCard ,Diners & American Express)
  • Σε όλα τα καταστήματα WIND, γνωρίζοντας απλά το νούμερο της σύνδεσής σου (συστήνεται για γρήγορη εξυπηρέτηση)
  • Στο δίκτυο καταστημάτων Public, ΕΛΤΑ & ΟΠΑΠ, προσκομίζοντας τον λογαριασμό σου
  • Με άμεση χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας (Visa, MasterCard, Diners & American Express), καλώντας μας στο 1215 από κινητό WIND χωρίς χρέωση (Δευτέρα-Παρασκευή 08:00-17:00)
  • Μέσω των πιστωτικών καρτών: Visa,MasterCard, Diners και American Express, μέσω πάγιας εντολής αυτόματης εξόφλησης (εξαιρούνται οι πιστωτικές κάρτες που έχουν εκδοθεί από τραπεζικά ιδρύματα στο εξωτερικό) ή με επιτόπου χρέωση στα καταστήματα WIND
  • Για ανάθεση εντολής πάγιας εξόφλησης των λογαριασμών σου μέσω της πιστωτικής σου κάρτας (Visa, MasterCard, American Express, & Diners) , θα πρέπει να αποστείλεις επιστολή στον αριθμό φαξ 210-5100108 ή 210-5100101, επισυνάπτοντας φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας, καθώς και φωτοτυπία διπλής όψεως της ταυτότητας του κατόχου της κάρτας
  • Εναλλακτικά, μπορείς να ζητήσεις την πάγια εξόφληση των λογαριασμών σου, από οποιοδήποτε κατάστημα WIND έχοντας μαζί σου την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά σου.
  • Στα υποκαταστήματα των τραπεζών: Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, και Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, προσκομίζοντας τον λογαριασμό σου.
  • Αυτόματα, μέσω του τραπεζικού λογαριασμού σου, με πάγια εντολή στις τράπεζες: Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, Citibank, Πειραιώς και Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (Πληροφορίες στα υποκαταστήματα των τραπεζών).
  • Μέσω του δικτύου ΑΤΜ των τραπεζών: Εθνική, Alpha Bank, Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, με χρήση του Κωδικού Πληρωμής ΑΤΜ που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού
  • Μέσω των αυτόματων μηχανημάτων APS της Τράπεζας Πειραιώς & του Νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου
  • Μέσω της υπηρεσίας web-banking των τραπεζών: Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς, HSBC και Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
  • Μέσω της υπηρεσίας phone-banking των τραπεζών: Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς και HSBC
  • Μέσω της υπηρεσίας winbank easypay της Τράπεζας Πειραιώς (www.easypay.gr ) & live-pay της Eurobank (www.livepay.gr)


Άλλες Πληροφορίες

  • H απόδοση των πληρωμών στην Εταιρεία μας γίνεται μέσω πιστωτικών καρτών εντός μιας (1) εργάσιμης ημέρας, από τις Τράπεζες εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, από τα ΕΛΤΑ εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών ενώ από τα Καταστήματα WIND αυθημερόν.
  • Εάν παραλείψεις να εξοφλήσεις εμπρόθεσμα τον λογαριασμό σου ή η σύνδεσή σου έχει ήδη διακοπεί προσωρινά λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, συστήνεται για άμεση επανασύνδεση των υπηρεσιών σου, να τακτοποιήσεις την οφειλή σου σε οποιοδήποτε κατάστημα WIND.
  • Διαφορετικά, μπορείς να καλέσεις το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να αποστείλεις με φαξ το αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής (εφόσον τακτοποιήσεις την οφειλή σου με έναν από τους άλλους διαθέσιμους τρόπους), αναγράφοντας τον αριθμό της σύνδεσης σου ή τον κωδικό πελάτη, στον αριθμό 210-5100101 ή 210-5100106.
  • Επίσης, μπορείς να επισυνάψεις τις αποδείξεις πληρωμής μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.wind.gr
  • Οποιαδήποτε αντίρρηση, σχετική με τις χρεώσεις του λογαριασμού σου, πρέπει να μας τη γνωστοποιήσεις εγγράφως εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του.
  • Όλες οι συναλλαγές που γίνονται μέσω Καταστημάτων WIND ή με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας δεν επιβαρύνονται με άλλα έξοδα.
  • Οι πληρωμές σε τράπεζες και ΕΛΤΑ επιβαρύνονται με τραπεζικά έξοδα και νόμιμες εισφορές. Πληροφορίες στα αντίστοιχα υποκαταστήματα.
  • Σημαντική ενημέρωση: σε περίπτωση που έχεις πραγματοποιήσει πληρωμή σε κατάστημα WIND δεν είναι απαραίτητη η αποστολή φαξ.

Πληροφορίες για Εξόφληση λογαριασμών

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εξόφληση λογαριασμών, κάλεσε στο 1215 από κινητό WIND χωρίς χρέωση ή στην Εξυπηρέτηση Πελατών WIND (24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα), καλώντας στο:

  • 1260 (ιδιώτες με Συμβόλαιο Κινητής) με χρέωση 0,25€ ανά κλήση από κινητό WIND, από όλη την Ελλάδα
  • 6935601260 με χρέωση από σταθερό τηλέφωνο για κλήσεις από όλη την Ελλάδα και στο +306935601260 με χρέωση για κλήσεις από το εξωτερικό
  • 13800 για οικιακούς Συνδρομητές Σταθερής & Internet (0,25€/κλήση για κλήσεις από το δίκτυο της WIND)
  • 1277 (εταιρικοί πελάτες κινητής) χωρίς χρέωση από κινητό ή στο 6935601277 (με χρέωση) από σταθερό τηλέφωνο
  • 8005001277 (εταιρικοί πελάτες Σταθερής) χωρίς χρέωση από σταθερό WIND
  • print
  • μεγέθυνση γραμματοσειράς
  • decrease font size

Quick Links

  • Κινητά & Συσκευές
  • Προγράμματα Συμβολαίου
  • myWIND
  • Νέα Προγράμματα Business to ALL
  • Επικοινωνία
  • Υπηρεσίες Τρίτων Κινητής Τηλεφωνίας
  • Φυλλάδιο Καταστημάτων WIND

Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών

Δες εδώ όλα τα τηλέφωνα επικοινωνίας μας.

Καταστήματα WIND

Βρες το κοντινότερο κατάστημα WIND!

myWIND

Μπες τώρα στο myWIND και διαχειρίσου
τις συνδέσεις σου & τους λογαριασμούς σου online!

Γράψου στο newsletter μας!

Ενημερώσου για τις προσφορές και τα τελευταία νέα της WIND.

TV Spots

 

WIND Double Play

Μάθε περισσότερα


Μίλησε με έναν εκπρόσωπό μας!

Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και ένας εκπρόσωπός μας θα σε καλέσει άμεσα, χωρίς δική σου χρέωση ή κάλεσέ μας στο 211 2116550.

 
 

Η γνώμη σου μετράει στη WIND. Απάντησε και κέρδισε!

Πάρε μέρος στην έρευνα και μπες στην κλήρωση για 1 Lenovo A859

     

1. Πόσο εύκολα ή δύσκολα βρίσκεις αυτό που ψάχνεις στο site της WIND;(0=Πάρα πολύ δύσκολα - 10=Πάρα πολύ εύκολα)

Δεν έχεις απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση.

2. Πόσο πιθανό είναι να συστήσεις την WIND σε κάποιο φίλο, μέλος της οικογένειας ή συνάδελφο για το site της με βάση τη μέχρι τώρα πλοήγησή σου;(0=Καθόλου πιθανό - 10=Πάρα πολύ πιθανό)

Δεν έχεις απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση.

3. Είσαι συνδρομητής WIND;

Δεν έχεις απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση.

4. Τι σε έκανε/παρότρυνε να επισκεφθείς το site της WIND;

Δεν έχεις απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση.

5. Ποιος είναι ο βασικός λόγος που επισκέφθηκες το site της WIND σήμερα;(Επίλεξε έως και 3 απαντήσεις)

Παρακαλούμε επίλεξε έως και 3 απαντήσεις

Δεν έχεις απαντήσει στην παραπάνω ερώτηση.

ΑΓΟΡΑ/ΠΛΗΡΩΜΗ


Συμπλήρωσε το e-mail σου και μπες στην κλήρωση για 1 Lenovo A859